معرفی ظرفیت‌های ارس در مسابقات کمان سنتی

رئیس کمیته کمان سنتی فدراسیون تیراندازی با کمان گفت: هدف از برگزاری این مسابقات کمک به رشد و توسعه‌ی ورزش ملی و مذهبی کمان سنتی، کمک به رشد و توسعه‌ توریسم ورزشی، شناساندن جاذبه‌های توریستی، فرهنگی، اجتماعی و امکانات ورزشی منطقه آزاد ارس است.

به گزارش فرینا به نقل از ایسنا، مجید عباس‌پور از برگزاری مسابقات بین‌المللی تیراندازی با کمان سنتی در منطقه آزاد تجاری ارس خبر داد و افزود: این مسابقات در 16 و 17 اسفند ماه در منطقه آزاد تجاری ارس برگزار شده و 13تیم خارجی و داخلی در این مسابقات با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.
وی با بیان این‌که برای شرکت در این مسابقات، از 10 کشور خارجی دعوت شده که تاکنون هفت کشور اعلام آمادگی کرده‌اند، افزود: از ایران نیز سه تیم ملی و یک تیم منتخب آذربایجان شرقی در این مسابقات شرکت می‌کنند.
عباس‌پور گفت: سطح مسابقات بین‌المللی تیراندازی با کمان سنتی بسیار بالا بوده و تمامی مدعیان کمان سنتی در این مسابقات حضور دارند و کشور ایران برای اولین بار میزبان مسابقات بین‌المللی کمان سنتی است، در حالی که کشورهای خارجی تا کنون چندین دوره این مسابقات را برگزار کرده و بارها در مسابقات بین‌المللی و جهانی شرکت کرده‌اند.
وی با اشاره به آمادگی و تلاش‌ تیم‌های ایرانی خاطرنشان کرد: کشور ایران برای اولین‌بار و بعد از برگزاری پنج اردو و مسابقات کشوری این مسابقات را میزبانی می‌کند و "ایران" مدعی اصلی این مسابقات است و با توجه به آمادگی کاملی که تیم‌های ایرانی دارند، مطمئن هستم که روی سکو خواهند رفت.

میثم غلامی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.