مدارس کارآفرین در حوزه دختران در دستور کار دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد کشور قرار دارد

مشاور امور بانوان دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد کشور گفت: مدارس کارآفرین در حوزه دختران در جهت کسب مهارت های آموزشی در دستور کار شورای عالی مناطق آزاد کشور قرار دارد.

به گزارش فرینا، معصومه حجتی در حاشیه افتتاح چهارمین نمایشگاه کارآفرینی زنان در منطقه آزاد ماکو افزود: دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در سال جاری بر روی توسعه فعالیت های اقتصادی، حمایت از سرمایه گذاران و گسترش کسب و کار متمرکز شده است.

حجتی گفت: در حوزه زنان نیز تمرکز برروی کارآفرینی، اشتغال و در دسترس قرار دادن منابع مالی برای مشاغل خرد خانگی است .

وی در ارزیابی عملکرد مناطق آزاد در فعالیت های نمایشگاهی افزود: ثمره فعالیت ها و اهداف خواسته دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در چهارمین نمایشگاه کارآفرینی زنان در منطقه آزاد ماکو به سرانجام رسیده است.

مشاور امور زنان دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد کشور در ادامه بر برنامه های آتی این دبیرخانه اشاره کرد و گفت: مدارس کارآفرین در حوزه دختران در جهت کسب مهارت های آموزشی در دستور کار این نهاد قرار دارد .

حجتی بر تفاهم نامه فی مابین صندوق کارآفرینی و دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد اشاره کرد و گفت: هدف از این تفاهم نامه ایجاد زمینه ها برای در دسترس قرار دادن منابع برای مشاغل خرد خانگی است.

وی افزود: کارآفرین در حوزه دختران در جهت کسب مهارت های آموزشی در دستور کار این نهاد قرار دارد .

مشاور امور زنان دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد کشور بر تفاهم نامه فی مابین صندوق کارآفرینی و دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد کشور اشاره کرد و گفت: هدف از این تفاهم نامه ایجاد زمینه ها برای در دسترس قرار دادن منابع برای مشاغل خرد خانگی است .

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.