ارس ظرفیت بالایی در زمینه بانوان سرمایه گذار و کارآفرین دارد

مشاور امور بانوان دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور، در مراسم بزرگداشت مقام زن و تجلیل از برگزیدگان جشنواره ورزشی بانوان منطقه آزاد ارس، این منطقه را دارای ظرفیت های بالا در حوزه بانوان سرمایه گذار و کارآفرین عنوان کرد.

به گزارش فرینا، معصومه حجتی در این مراسم عنوان کرد: سیاست هایی که امروز در کشور دنبال می شود، مشارکت دادن هر چه بیشتر بانوان در موضوعات اجتماعی، ورزشی، سیاسی، فرهنگی، علمی و هر حوزه ای است که بانوان توانایی بیشتری برای درخشش در این حوزه ها دارند.
وی تصریح کرد: تغییر نگرش ها در حوزه بانوان یکی از نیازهایی است که این روزها در کشور دنبال می شود و با تغییر برخی از نگرش ها می توانیم شاهد شکوفایی بیشتر این قشر از اجتماع باشیم.
حجتی با اشاره به اینکه جلسه ای با بانوان سرمایه گذار و کارآفرین در منطقه آزاد ارس خواهم داشت، اظهار کرد: در منطقه آزاد ارس ظرفیت های بزرگی در این حوزه وجود دارد و باید تمام تلاش خودمان را برای رفع موانع فعالیت بانوان در حوزه های سرمایه گذاری و کارآفرینی به کار گیریم.
وی خاطرنشان کرد: فعالیت های اقتصادی حضرت خدیجه (س) می تواند الگویی برای بانوان باشد تا در صورت داشتن توان لازم وارد عرصه تولید و کارآفرینی شوند.
گفتنی است، مراسم بزرگداشت مقام زن و تجلیل از برگزیدگان جشنواره ورزشی بانوان منطقه آزاد ارس، با برنامه های متنوع فرهنگی و هنری همراه بود. تکریم مادران و همسران شهید در منطقه آزاد ارس از بخش های مهم این مراسم بود.

برچسب ها : منطقه آزاد ارس
میثم غلامی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.