تاکید مدیرعامل ارس بر جایگاه رفیع زنان در کشور

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس، در مراسم بزرگداشت مقام زن و تجلیل از برگزیدگان جشنواره ورزشی بانوان منطقه آزاد ارس، گفت: عجین شدن روز زن با نام بانوی بزرگوار اسلام حضرت فاطمه زهرا علیهاالسلام نشان از کرامت، حرمت و جایگاه زن در نظام جمهوری اسلامی دارد.

به گزارش فرینا، در این مراسم، تاکید کرد: اهمیت جایگاه زن در اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی از احادیثی مشخص می شود که در زمینه حضرت فاطمه (س) به دست ما رسیده است.
وی افزود: از کرامات بانوی بزرگوار اسلام همین بس که امامانی چون امام حسن (ع) و امام حسین (ع) و بانوی شجاعی چون حضرت زینب (س) پرورش یافته دامان مبارک حضرت فاطمه (س) هستند.
نریمان تاکید کرد: زنان ایرانی در حوزه های مختلف علم و فناوری عرصه را به دست گرفته اند و یکی از دلایل بارز این موضوع، اهمیت دادن به زنان در فعالیت های علمی، آمار بالای پذیرش زنان در کنکورهای سراسری و موفقیت های علمی است که در دنیا بی نظیر است.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس، خاطرنشان کرد: پاکدست ترین مدیران، بانوانی هستند که در عرصه های مدیریتی درخشیده اند و تجربه نشان می دهد که مدیران زن قدرتمندتر از مدیران مرد در عرصه های مدیریتی عمل کرده اند.
نریمان در پایان گفت: این نوید را به بانوان شاغل در سازمان منطقه آزاد ارس می دهم که تمام تلاشم را انجام خواهم داد تا از تمام توان تخصصی این همکاران در بخش های مدیریتی استفاده کنم.
گفتنی است، مراسم بزرگداشت مقام زن و تجلیل از برگزیدگان جشنواره ورزشی بانوان و بانوان همکار سازمان منطقه آزاد ارس، با برنامه های متنوع فرهنگی و هنری همراه بود. تکریم مادران و همسران شهید در منطقه آزاد ارس از بخش های مهم این مراسم بود.

برچسب ها : منطقه آزاد ارس
میثم غلامی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو