سه اقامتگاه بوم گردی در جزیره قشم افتتاح شد

علی جنتی رئیس دفتر رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری در سفر به جزیره قشم سه باب اقامتگاه بوم گردی در روستاهای طبل، سهیلی و دهخدا را افتتاح کرد.

به گزارش فرینا، اقامتگاه بوم گردی «دُرشه» در روستای طبل با دو میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار بخش خصوصی و اشتغالزایی برای 20 نفر در فضایی به مساحت یکهزار متر مربع با ظرفیت 8 اتاق توسط رئیس دفتر ریاست جمهوری کشورمان افتتاح شد.
وی همچنین با حضور در روستای سهیلی جزیره قشم، اقامتگاه بوم گردی «خالواحمد» با دو میلیارد و 500 میلیون ریال سرمایه گذاری بخش خصوصی را افتتاح کرد.
این کاشانه مهمان در 700 متر مربع بنا با داشتن چهار اتاق بزرگ و یک پذیرایی با ظرفیت پذیرش 20 گردشگر، برای 20 نیرو به طور مستقیم ایجاد اشتغال کرده است.
«کلودنگ» سومین مرکز بوم گردی بود که با حضور جنتی و تیم همراه در روستای دهخدا جزیره قشم به بهره برداری رسید.
این اقامتگاه که شرایط افتتاح آن تنها با 300 میلیون ریال سرمایه گذرای بخش خصوصی آماده شده است با ایجاد اشتغالزایی برای 12 نفر،  دارای 8 اتاق با ظرفیت 35 نفر و مساحت  400 متر مربع می باشد.
بنا به این گزارش، در آئین افتتاح این سه باب اقامتگاه بوم گردی، علاوه بر علی جنتی رییس دفتر رییس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری و حمیدرضا مومنی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل منطقه آزاد قشم، شیخ محمدعلی امینی امام جمعه اهل سنت روستای طبل، رسول اکبری معاون فرهنگی، اجتماعی و‌گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم، سعید بنی عامریان معاون توسعه مدیریت این سازمان، محرم بهاروند معاون فنی و عمرانی سازمان منطقه آزاد قشم و جمعی از مدیران و مسئولین این سازمان هم حضور داشتند.

برچسب ها : منطقه آزاد قشم
میثم غلامی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.