تقدیر از کمیته‌های ستاد بزرگداشت دهه فجر جزیره کیش

رئیس ستاد بزرگداشت دهه فجر جزیره کیش از کمیته‌های این ستاد تجلیل کرد.

به گزارش فرینا، سعید پورعلی رئیس ستاد بزرگداشت دهه فجر و معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش در جلسه‌ای که عصر پنج‌شنبه برگزار شد، ضمن تقدیر و تشکر از تمامی کمیته‌های ستاد دهه فجر به طور رسمی آغاز به کار ستاد دهه فجر سال 1397 را اعلام کرد.
وی با اشاره به اینکه برگزاری هر چه باشکوه مراسم دهه فجر می‌تواند یاد آور خاطرات انقلاب شکوهمند اسلامی باشد افزود: یکی از جاذبه‌های دهه فجر در طول سال‌های گذشته، نقل همین خاطرات از زبان شخصیت‌های مختلف و برگزاری مراسمی نمادین همچون ورود حضرت امام خمینی به فرودگاه مهرآباد، سخنرانی امام خمینی (ره) در بهشت زهرا، تظاهرات و شعارهای خیابانی و بالاخره پیروزی انقلاب در 22 بهمن است که می‌تواند یاد و خاطره آن زمان را زنده نگهدارد.
در ادامه این مراسم هر یک از رؤسای کمیته‌ها در خصوص کمیته مورد نظر خود مسائلی را مطرح کردند و برای هر چه بهتر شدن مراسم چهلمین سال پیروزی انقلاب پیشنهاداتی ارائه نمودند.
پورعلی با اشاره به اینکه سال آینده، چهلمین سال پیروزی انقلاب است، خاطرنشان ساخت: به منظور هرچه با شکوه‌تر کردن مراسم چهلمین سال پیروزی انقلاب، از همین امروز، دبیرخانه ستاد بزرگداشت دهه فجر سال 1397، کار خود را رسماً آغاز می‌کند.
وی گفت: نقاط ضعف و قوت دهه فجر امسال را بایستی مورد ارزیابی قرار داد تا بتوانیم در سال آینده، چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی را با شکوه هر چه تمام‌تر و غنا بخشی به محتوای برنامه‌ها برگزار کنیم.
در پایان این مراسم پورعلی رئیس ستاد دهه فجر از اعضای کمیته‌های دهه فجر انقلاب اسلامی در کیش تقدیر و تشکر کرد.

برچسب ها : منطقه آزاد کیش
میثم غلامی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو