بورس تهران و منطقه آزاد کیش تفاهم نامه همکاری امضاء کردند

تفاهم نامه همکاری بورس اوراق بهادار تهران و سازمان منطقه آزاد کیش با هدف ایجاد زیر ساخت های لازم برای مرکز مالی بین المللی کیش امضا شد.

به گزارش فرینا، این تفاهم نامه با هدف همکاری در حوزه های علمی، پژوهشی، آموزشی و ایجاد زیر ساخت های لازم برای راه اندازی مرکز مالی بین المللی در این منطقه آزاد کیش، بین بورس اوراق بهادار تهران و این منطقه آزاد امضاء شد.
انجام همکاری ها و هماهنگی های لازم برای بهره مندی بیشتر و بهتر منطقه آزاد از خدمات تالار منطقه ای کیش و بورس تهران از جمله مفاد این تفاهم نامه است که روز یکشنبه 20 اسفند 96 با حضور« دکتر محمد ابراهیم انصاری لاری» مدیرعامل منطقه آزاد کیش و «دکتر حسن قالیباف اصل » مدیر عامل بورس تهران امضاء شد.
بر اساس این گزارش توسعه فعالیت های بورس در منطقه آزاد کیش و ایجاد یک مرکز مالی بین المللی در جهت جذب سرمایه های بیشتر در بورس بسترهای لازم برای تسهیل و تسریع فعالیت سرمایه گذاران خارجی را در این منطقه آزاد تجاری و صنعتی فراهم می کند.
مناطق آزاد سایر کشورها نیز با ایجاد چنین مراکزی به تجهیز سرمایه، رشد و توسعه اقتصادی کشور کمک می کنند.
لازم به ذکر است در حال حاضر بورس تهران در منطقه آزاد کیش فعال است و بخشی از حجم معاملات بازار سرمایه کشور از طریق این تالار منطقه ای انجام می شود.
یاد آور می شود در مراسم امضای این تفاهمنامه، دکتر محمدرضا سعیدی معاون اقتصادی و سرمایه گذاری و همچنین دکتر غلامرضا خلیل ارجمندی مشاور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش حضور داشتند.

برچسب ها : منطقه آزاد کیش
میثم غلامی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو