همایش تجلیل از قهرمانان ملی و بین المللی منطقه آزاد اروند برگزار می شود

مدیر کل ورزش و جوانان منطقه آزاد اروند از نخستین همایش تجلیل از قهرمانان ملی و بین المللی منطقه آزاد اروند در پایان سال ۹۶ خبر داد.

به گزارش فرینا به نقل از ایلنا، پیمان ادیبی اظهار کرد: همایش تجلیل از قهرمانان ملی و بین‌المللی آبادان رویدادی بود که بعد از تصدی اداره ورزش و جوانان آبادان به پاس تلاش قهرمانان و افتخار آفرینان آبادانی به مدت ۴ سال برپا داشتیم و هم‌ اکنون نخستین همایش تجلیل از قهرمانان ملی و بین‌المللی منطقه آزاد اروند را در حالی برگزار خواهیم کرد که از ۵۱ قهرمان منطقه اروند در سال جاری تقدیر خواهد شد.
وی افزود: نخستین همایش تجلیل از قهرمانان ملی و بین المللی منطقه آزاد اروند ۲۲ اسفند ماه راس ساعت ۱۸:۳۰ در محل سینما نفت آبادان برگزار و از قهرمانان ملی و بین‌المللی آبادان، خرمشهر و مینوشهر تقدیر می‌شود.
مدیر کل ورزش و جوانان منطقه آزاد اروند ادامه داد: به طور حتم حضور مردم قوت قلب قهرمانان و افتخار‌آفرینان عرصه ورزش منطقه اروند خواهد بود.
ادیبی در ادامه از نایب قهرمانی تیم ملی (ب) با حضور ۳ کماندار از منطقه آزاد اروند در مسابقات کمان سنتی بین المللی جام صلح و دوستی در ارس خبر داد و گفت: «مرضیه درویشی»، «نازنین بهارزاده» و «احسان خیری» ۳ کماندار از منطقه آزاد اروند بودند که در قالب تیم ملی (ب) موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی در مسابقات بین المللی کمان سنتی ارس شدند.
وی عنوان کرد: پیش از این اردو تیم ملی کمان سنتی بهمن ماه ۱۳۹۶ در منطقه آزاد اروند (شهر آبادان) برگزار و ۴ کماندار از منطقه اروند به مسابقات انتخابی تیم ملی دعوت شده بودند.
مدیر توسعه اجتماعی و ورزش سازمان منطقه آزاد اروند در پایان تاکید کرد: اولین دوره مسابقات کمان سنتی بین‌المللی جام صلح و دوستی ارس با شرکت تیم‌ های ترکیه، افغانستان، عراق، آذربایجان و ایران به میزبانی منطقه آزاد ارس شهر جلفا برگزار شد؛ که تیم ملی ایران (الف) عنوان قهرمانی، تیم ملی ایران (ب) با حضور ۳ کماندار از منطقه آزاد اروند عنوان نایب قهرمانی و ترکیه مقام سوم را از آن خود کرد.

برچسب ها : منطقه آزاد اروند
میثم غلامی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو