پتانسیل های ارزشمند کیش برای ایجاد مرکز سرطان

نگاه نو و حمایت های همه جانبه مسئولان جزیره کیش عملکرد موفق و موثر مرکز درمان سرطان در این جزیره زیبا را تضمین می کند.

به گزارش فرینا، پرفسور باب جوان دبیر علمی نخستین سمپوزیوم سرطان در کیش در این همایش که صبح روز چهارشنبه 23 اسفند در مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار شد با ابراز خرسندی از برگزاری این اجلاس بین المللی در منطقه آزاد کیش گفت: حضور چهره های برجسته علمی از داخل و خارج از کشور بر غنای علمی این همایش افزوده و زمینه همکاری های بین المللی را در جهت درمان بیماران سرطانی فراهم می کند.
وی با تاکید بر پتانسیل های ارزشمند جزیره کیش برای ایجاد مرکز درمان سرطان اظهار داشت: نیاز نداشتن به ویزا و سهولت تردد برای پزشکان و متخصصان و بیماران خارجی، هوای تمیز، آرامش کم نظیر و جذابیت های طبیعی و جایگاه مطلوب جزیره کیش در اذهان هموطنان و ساکنان استانهای مختلف به عنوان یک منطقه پیشرو در اجرای طرح های نوین از جمله مزیت های ارزشمندی است که جزیره کیش را به عنوان بهترین مکان برای ایجاد مرکز درمان سرطان در کشور و منطقه مطرح کرده است.
پرفسور جوان با بیان اینکه سیاست گذاری های و خط مشی حاکم بر فعالیت های هر منطقه عامل مهم در انتخاب مکانی مناسب برای فعالیت مراکز درمان سرطان است افزود: در کنار تمامی امکانات و پتانسیل ها ی خوب جزیره کیش، نگاه نو مسئولان و حمایت همه جانبه دکتر انصاری لاری مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش مهیا ساختن تمامی امکانات در جهت آغاز و توسعه فعالیت های مرکزدر مان سرطان کیش و تحقق اهداف عالی این مرکز جایگاه ویژه ای داشته و بسیار مهم است.
دبیر علمی اولین سمپوزیوم سرطان کیش با اعلام اینکه در طول سال و بر حسب نیاز بیماران، پزشکان مطرح بین المللی برای درمان مبتلایان به سرطان به کیش سفر خواهند کرد ابراز امیدواری کرد بتواند با استفاده از تجربیات خود و دیگر اساتید حوزه درمان سرطان، شرایط مطلوبی را برای مراجعه کنندگان مرکز درمان سرطان کیش فراهم نماید.
پرفسور باب جوان با اشاره به اینکه موقعیت جغرافیایی کیش و همسایگی با کشورهای حوزه خلیج فارس از جمله مزیت های جزیره کیش برای ایجاد یک مرکز تخصصی درمان سرطان است: علاوه بر هموطنان ما، ساکنان کشورهای منطقه و حاشیه خلیج فارس هم می توانند به راحتی به کیش سفر کرده و علاوه بر انجام جراحی ها و مراحل مختلف درمان در مرکز سرطان کیش، در طول روند درمان در این جزیره زیبا اقامت آرام و خوبی داشته باشند.
وی تعامل و همدلی اساتید داخلی و خارجی برای موفقیت مرکز درمان سرطان کیش را بسیار ارزشمند خواند و گفت: آنچه مهم است همدلی و همفکری تعداد زیادی از پزشکان برای تحقق اهداف این مرکز است. و بدون شک در آینده ما با یاد آوری این روز و آغاز فعالیت این مرکز احساس بسیار خوبی خواهیم داشت.
پرفسور باب جوان با بیان اینکه مرکز درمان سرطان کیش در گام های نخست حرکتی آرام اما سنجیده و مطمئن خواهد داشت تاکید کرد: با همت دست اندرکاران و همزمان با پیشرفت کارها، فعالیت این مرکز شتاب بیشتری گرفته و گسترده تر خواهد شد.
همچنین پرفسور کوهرر با اشاره به اینکه هوای بسیار تمیز، طبیعت زیبا و آرامش جزیره کیش از جذابیت ها و نکات ارزشمند برای ایجاد مرکز سرطان در این منطقه آزاد تجاری – صنعتی است اظهار داشت: با توجه به افزایش روز افزون مبتلایان به انواع سرطان در جهان، ایجاد یک مرکز تخصصی برای درمان انواع سرطان یک فعالیت بسیار ارزشمند و ضروری است.
وی برگزاری همایش بین المللی سرطان در کیش را نخستین گام در جهت ایجاد مرکز درمان سرطان کیش( kcc ) برشمرد و تصریح کرد: جای خرسندی است که در این منطقه آزاد برای ایجاد چنین مرکزی برنامه ریزی شده و مسئولان تلاش می کنند با راه اندازی این مرکز درمانی زمینه استفاده از روش های نوین برای درمان بیماران سرطانی فراهم شود.
پرفسور کوهرر با ابراز خرسندی از حضور در این همایش بر تاثیر مثبت عملکرد این مرکز در درمان بیماران سرطانی تاکید کرد و افزود: بسیارمشتاق هستم تا با تمام توان و تجربیات و اندوخته علمی خود در توسعه فعالیت های این مرکز درمان سرطان جزیره کیش همکاری کنم.

میثم غلامی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو