بزرگترین مارینای کشور در منطقه آزاد انزلی افتتاح می شود

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی گفت: عملیات ساخت بزرگترین مارینای کشور (اسکله قایق های کوچک و تفریحی) که ابتدای امسال با حضور رئیس جمهور آغاز شده بود به پایان رسیده و اوایل سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش فرینا، رضا مسرور در مصاحبه اختصاصی با خبرگزاری صداوسیما در حاشیه امضای تفاهمنامه این منطقه با سازمان بنادر و دریانوردی که پیش از ظهر امروز در محل دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد برگزار شد افزود: همچنین در این منطقه، مرکز تفریحات دریایی که بزرگترین مرکز تفریحات دریایی کشور خواهد بود و بصورت مجزا و همزمان به آقایان و بانوان خدمت رسانی می کند ساخته شده و بزودی به بهره برداری می رسد.
وی از افتتاح بزرگترین آکواریوم کشور که با سرمایه گذاری 150 میلیارد تومانی یک شرکت خارجی ساخته شده تا دو هفته آینده در این منطقه خبر داد و افزود: منطقه آزاد انزلی در بخش زیرساخت و از جمله هتل کمبودهایی دارد که در حال تقویت این بخش هستیم.
مسرور از حضور 5 میلیون گردشگر در 11 ماه گذشته در این منطقه خبر داد و تصریح کرد: استان گیلان استانی گردشگر پذیر است و ما نیز به عنوان بخش مهمی از این استان آماده پذیرایی از مسافران این استان هستیم.
وی همچنین در خصوص آخرین وضعیت ساخت بندر کاسپین نیز گفت: برای ساخت این بندر تاکنون هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری انجام شده که این سرمایه از محل درآمدهای منطقه آزاد انزلی انجام شده و توسعه اسکله ها و پس کرانه ها نیز بدست بخش خصوصی انجام شده است.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری - صنعتی انزلی افزود: مجوز الحاق بندر کاسپین به منطقه آزاد انزلی در سال 1388 در هیئت دولت به تصویب رسید و دو ماه قبل نیز، هیئت دولت مجور مرز رسمی اعلام شدن بندر کاسپیت را صادر کرد
مسرور افزود: در فاز نخست، 5 پست اسکله از مجموع 22 پست اسکله بندر کاسپین به بهره برداری رسیده و در فازهای بعدی نیز، اسکله های دیگر این بندر بهره برداری می شود

میثم غلامی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو