استقبال سرمایه گذاران برای حضور در منطقه ویژه پیام

معاون هوانوردی و امور فرودگاهی منطقه ویژه اقتصادی پیام گفت: انجمن آژانس های مسافرتی و انجمن باغداران و صادرکنندگان میوه و تره بار  با مسوولان بازرگانی پیام رایزنی کردند.

به گزارش فرینا، منوچهر اتقیایی افزود: با توجه به آمادگی پیام برای برقراری پروازهای مسافری در آینده ای نزدیک، رایزنی برای جذب مسافر آغاز شده  و البرز با جمعیت زیادی که در خود جای داده قطعا ظرفیت خوبی برای جذب مسافر هوایی دارد.

 اتقیایی گفت: برقراری پروازهای مسافری از مهمترین موارد قابل مذاکره با هیات مدیره انجمن آژانس های مسافرتی بود. و در این مذاکره قرار شد هیات مدیره آژانس های مسافرتی در خصوص برقراری پروازهای چارتر با شرکت های هواپیمایی وارد مذاکره شوند و برنامه ریزی کنند تا زمانی که زیرساخت های لازم فراهم شد بتوانیم در زمینه پروازهای مسافری به مقصد مشهد همکاری داشته باشیم.

اتقیایی گفت: بر اساس مطالعات مشاور، ظرفیت مسافر در پیام بیش از یک میلیون مسافر در سال دیده شده اگر زیرساخت های لازم را از لحاظ امکانات دسترسی خارج از فرودگاه فراهم شود قطعا می توانیم تحول بزرگی در حوزه فرودگاهی ایجاد کنیم.

جلسه با انجمن باغداران و فراورده های کشاورزی نیز از دیگر جلساتی بود که در مجتمع خدماتی پیام برگزار شد که در خصوص صادرات میوه مذاکره صورت گرفت و قرار شد با بازرگانی فرودگاه برنامه زمانبندی محصولات کشاورزی را پیگیری کنند تا بتوانیم با انجام صادرات میوه در خصوص پروازهای کارگو نقش بیشتری داشته باشیم .

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.