فعالیت پایگاه‌های امدادی هلال احمر کیش در نوروز ۹۷

رئیس مرکز مستقل جمعیت هلال احمر کیش گفت: در ایام نوروز ۱۶ پایگاه امدادی با حضور ۸۰ نیروی فعال و ۴ پزشک و پرستار به گردشگران نوروزی خدمات ارائه می‌کنند.

به گزارش فرینا، حبیب درگاهی رئیس مرکز مستقل جمعیت هلال احمر کیش با اشاره به برپایی 16 پایگاه خدمات هلال احمر با حضور 4 پزشک و پرستار در ایام نوروز گفت: روزانه بین 70 تا 100 نفر از خدمات پایگاه های هلال احمر مستقر در نقاط مختلف کیش استفاده می کنند.
 وی با تاکید بر ارائه خدمات اولیه و اورژانسی به مراجعین در پایگاه های هلال احمر افزود: روزانه 3 تا 5 نفر اعزام به بیمارستان انجام شده است.
وی افزود: 800 نفر از پرسنل و داوطلبان هلال احمر به گردشگران نوروزی جزیره کیش خدمات رسانی می کنند.
درگاهی همچنین به برپایی44چادر امدادی جوانان با بهره گیری از اعضای جوانان هلال احمر اشاره کرد و افزود: در این چادرها علاوه بر راهنمایی و مشاوره به گردشگران نوروزی، بروشورهایی در راستای اطلاع رسانی در خصوص  مراکز خدماتی، اقامتی و گردشگری در اختیار میهمانان قرار می گیرد.
 وی افزود: چادرهای هلال احمر در فرودگاه، بندر، اسکله تفریحی، کشتی یونانی، مرجان، پلاژ بانوان، پلاژ آقایان، کلوپ تفریحات دریایی، بنادر چارک و آفتاب و جزیره هندورابی 24 ساعته و پایگاه های جوانان 12 ساعته آماده ارائه خدمات اورژانس و درمان سرپایی هستند.
وی افزود: پایگاه های امدادی هلال احمر تا 15 فروردین 977 خدمات ارائه می کنند.

مهنوش اسدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو