استقبال گردشگران از جاذبه های بندری و دریایی منطقه ویژه بندر امام(ره)

بیش از ۱۰ هزار نفر از هموطنان از جاذبه های دریایی و بندری منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) طی روزهای نخست فروردین ماه ۹۷ بازدیده کرده اند.

به گزارش فرینا، به دنبال اتخاذ تمهیدات و تدارک امکانات مناسب برای استقبال از مهمانان و بازدیدکنندگان از مجتمع بزرگ بندری امام خمینی(ره)، بالغ بر۱۰ هزار نفر از هموطنان از اقصی نقاط کشور از جاذبه های دریایی و بندری این مجتمع بزرگ بندری بازدید کرده و از نزدیک با نحوه تخلیه و بارگیری کالا و خدمات رسانی به کشتی های پهن پیکر آشنا شدند.

پذیرایی رایگان نوشیدنی های گرم (چای، قهوه و ...)، برگزاری نمایشگاه محصولات سنتی و غذایی، اجرای موسیقی محلی،  ارائه سرویس های رفاهی و خدماتی و دیگر برنامه  های مفرح همراه با توزیع بسته های پذیرایی و فرهنگی در مبادی ورودی مجتمع بندری امام خمینی(ره) از برنامه های ستاد استقبال از مهمانان نوروزی طی این ایام بود که مورد توجه و استقبال بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

گفتنی است؛ با آغاز تعطیلات سال نو مجتمع بندری امام خمینی(ره) ضمن گشودن دروازه های این مجتمع بزرگ بندری به روی مهمانان نوروزی و بازدید کنندگان و استقبال از آنان، زمینه مناسب را برای آشنایی هموطنان با جاذبه های بندری و نقش و جایگاه این بندر در زنجیره حمل کالا آشنا می کند.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو