امضای نخستین قرارداد سرمایه گذاری بخش خصوصی سال 97 در بندر امیر آباد

مدیر بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد از ساخت کارخانه تولید آرد، بلغور و کنجاله ذرت در این منطقه ویژه اقتصادی خبرداد.

به گزارش فرینا، سیاوش رضوانی گفت: این کارخانه باسرمایه گذاری ۱۵۰ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی در منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد هزینه می شود .

رضوانی افزود: این کارخانه در ۱۵ هزار مترمربع و با اشتغالزایی بیش از ۴۰ نفر در اراضی منطقه ویژه اقتصادی بندرامیرآباد ساخته می شود.

وی گفت: نخستین قرارداد بخش خصوصی سال ۹۷ پیرو امضای تفاهم نامه سرمایه گذاری سال گذشته فیمابین بندرامیرآباد و شرکت آرین پروتئین سویا در روز ملی حمل و نقل در راستای جذب سرمایه گذاری ، افزایش مشارکت بخش خصوصی و ایجاد اشتغال در منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد منعقد شد.

مدیر بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد،  افزایش ترافیک دریایی و بالا رفتن حجم تخلیه و بارگیری را یکی از اهداف سرمایه گذاری در بندر امیرآباد دانست.

رضوانی گفت: این قرارداد به صورت اجاره بلندمدت ۲۰ ساله می باشد که در مدت یک سال با ظرفیت تولید سالانه ۲۰ هزار تن آرد، بلغور و کنجاله ذرت به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: مواد اولیه این کارخانه از کشورهای حاشیه دریای خزر و از طریق حمل ونقل دریایی تأمین می گردد و بخشی از محصولات تولیدی این کارخانه به کشورهای حوزه CIS، عراق و افغانستان صادر خواهد شد.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو