پایگاه های امدادی هلال احمر آماده خدمات دهی به گردشگران کیش

رئیس مرکز مستقل جمعیت هلال احمر کیش گفت: در ایام نوروز 16 پایگاه امدادی با حضور 80 نیروی فعال و 4 پزشک و پرستار به گردشگران نوروزی خدمات ارائه می کنند.

به گزارش فرینا، حبیب درگاهی رئیس مرکز مستقل جمعیت هلال احمر کیش با اشاره به برپایی 16 پایگاه خدمات هلال احمر با حضور 4 پزشک و پرستار در ایام نوروز اظهار کرد: روزانه بین 70 تا 100 نفر از خدمات پایگاه های هلال احمر مستقر در نقاط مختلف کیش استفاده می کنند.
وی با تاکید بر ارائه خدمات اولیه و اورژانسی به مراجعین در پایگاه های هلال احمر افزود: از زمان برپایی پایگاه های هلال احمر تا کنون روزانه 3 تا 5 مورد اعزام به بیمارستان داشته ایم.
وی افزود: هم اکنون 80 نفر از پرسنل و داوطلبان هلال احمر در حال خدمات رسانی به گردشگران نوروزی در پایگاه های هلال احمر در سطح جزیره هستند.
درگاهی همچنین به برپایی4چادر امدادی جوانان با بهره گیری از اعضای جوانان هلال احمر اشاره کرد و افزود: در این چادرها علاوه بر راهنمایی و مشاوره به گردشگران نوروزی، بروشورهایی در راستای اطلاع رسانی در خصوص مراکز خدماتی، اقامتی و گردشگری در اختیار میهمانان قرار می گیرد.
وی افزود: چادرهای هلال احمر در فرودگاه، بندر، اسکله تفریحی، کشتی یونانی، مرجان، پلاژ بانوان، پلاژ آقایان، کلوپ تفریحات دریایی، بنادر چارک و آفتاب و جزیره هندورابی به صورت 24 ساعته و پایگاه های جوانان 12 ساعته آماده ارائه خدمات اورژانس و درمان سرپایی هستند.
وی با بیان اینکه پایگاه های هلال احمر کیش از 25 اسفندماه برپا شده است خاطر نشان کرد: این پایگاه ها تا 15 فروردین 97 خدمات ارائه می کنند.
گفتنی است جزیره کیش در ایام نوروز میزبان تعداد کثیری از گردشگران و مسافران نوروزی کشور است که این جزیره را به عنوان نخستین مقصد سفر خود انتخاب می کنند.

میثم غلامی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو