بازدید محمود واعظی و مرتضی بانک از خدمات رسانی به مسافران جزیره قشم

رییس دفتر ریاست جمهوری به همراه دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور در سفر به قشم، نحوه خدمات رسانی به مسافران و گردشگران این جزیره را مورد بازدید قرار داد.

به گزارش فرینا، محمود واعظی به همراه مرتضی بانک با حضور در ستاد نوروزی قشم، از روند خدمات رسانی این ستاد بازدید کردند.
 رییس دفتر ریاست جمهوری در این بلزدید اعلام کرد: پیشرفت های جزیره قشم در زمینه های مختلف و مخصوصا در حوزه گردشگری باید به کمک برنامه های تبلیغاتی در سطح کشور مطرح شود تا مردم در کل کشور از تغییراتی که در این جزیره ایجاد شده است، آگاه شوند.
واعظی افزود: با همکاری اپراتورهای مخابراتی باید بسته های تبلیغی شامل اطلاعات گردشگری و ظرفیت های تجاری در اختیار مسافران و گردشگران قرار گیرد.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم نیز در این نشست به خدماتی که در مبادی ورودی برای تسهیل در ورود مسافران صورت گرفته، اشاره کرده و گفت: طی سال های گذشته، مردم حدود 7 ساعت در بندر پهل و لافت برای عبور با لندینگ کرافت منتظر می ماندند اما با اقدامات انجام شده هم اکنون این زمان به کمتر از ۱۰ دقیقه کاهش یافته است.
وی ادامه داد: با تلاش های انجام شده، تعداد گیت های ورودی و لندینگ کرافت ها افزایش یافته و همچنین برای جلوگیری از اتلاف وقت مسافران عزیز به جای تهیه فیش، سیستمی طراحی شد که مسافران با کشیدن کارت بانکی می توانند از گیت ها عبور کنند.
مومنی افزود: جزر دریا از فرآیندهای طبیعی است که قابل تغییر نخواهد بود بنابراین تلاش کردیم با مدیریت زمان، خدمات دهی در ترددمسافران با زمان جزر دریا تداخل پیدا نکند.
وی با معرفی سامانه مدیریت آمار و اطلاعات گردشگری، بیان کرد: با راه اندازی این سامانه مدیریتی تعداد و مبدا مسافران، تعداد و نوع خودرو در دسترس بوده و مقایسه آن با آمارهای سال قبل به صورت آنلاین، امکان پذیر است.

میثم غلامی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.