از ۲۵ اسفند ۹۶ تا سومین روز فروردین ۹۷

ورود ۳۱۱ هزار و ۷۹۶ مسافر به جزیره قشم

  • سه شنبه 14 فروردين 1397 - 13:34
  • قشم
  • 0 دیدگاه
رئیس کمیته آمار ستاد سفرهای قشم از افزایش چشمگیر سفر مسافران نوروزی به جزیره قشم خبر داد.

به گزارش فرینا، سعید بنی عامریان اعلام کرد: در سومین روز از فروردین ۹۷ تعداد ۱۳ هزار و ۳۸۹ دستگاه خودرو از طریق اسکله پهل وارد بندر لافت در جزیره قشم شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۳ درصد رشد داشته است.
وی ادامه داد: در این روز همچنین ۶۶ هزار و ۳۷۷ نفر از طریق اسکله های مسافری وارد قشم شدند که ۲۰ درصد نسبت به روز سوم فروردین سال گذشته رشد داشته است.
به گفته رئیس کمیته آمار ستاد سفرهای قشم، یکهزار و ۹۴۴ مسافر هم از مسیر آسمان وارد فرودگاه بین المللی قشم شدند که نسبت به روز مشابه سال گذشته،  با ۶ درصد رشد همراه است.
او با اعلام اینکه در سومین روز فروردین ۹۷ تعداد ۶۸ هزار و ۳۲۱ مسافر از مسیرهای زمینی، دریایی و هوایی وارد جزیره قشم شده اند، افزود: این میزان ورود مسافر از یه مبدا ورودی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۱۹ درصد افزایش داشته است.
بنی عامریان با اشاره به آمار ورود ۳۱۱ هزار و ۷۹۶ مسافر از ۲۵ اسفند ۹۶ تا سومین روز فروردین ۹۷ به جزیره قشم، گفت: رشد ۱۰ درصدی تعداد مسافران امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل نشان از علاقمندی هموطنانمان برای سفر به قشم و بازدید از جادبه های فراوان گردشگری این منطقه است.

میثم غلامی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو