طرح باشگاه گردشگران وفادار قشم هدیه ای به گردشگران

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم و قائم مقام ستاد اجرایی خدمات سفر قشم از اجرای طرحی به نام "باشگاه گردشگران وفادار قشم" خبر داد.

به گزارش فرینا، رسول اکبری در نشست زنده تلویزیونی با شبکه خلیج فارس گفت: برای ثبت خاطراتی به یاد ماندنی برای گردشگران نوروزی در جزیره قشم، در لباس میزبانی کمر همت بسته ایم تا تمام امکانات لازم را برای پذیرایی از هم وطنان از سراسر ایران، فراهم نماییم.
وی با اشاره به سامانه آماری اطلاعات گردشگری که در مبادی ورودی جزیره اطلاعات مربوط به گردشگران و مهمانان نوروزی را ثبت می کند، افزود: خوش حالیم که از سراسر کشور پذیرای هم وطنان عزیزی هستیم که جزیره قشم را به عنوان هدف گردشگری در ایام نوروز 97 انتخاب کرده اند. براساس آمارهای چهارمین روز از این ایام، مسافران استان خراسان رضوی رتبه اول ورود به جزیره را در اختیار داشته اند و استان های هم جواری چون فارس و کرمان در رتبه های بعدی قرار گرفتند.
قائم مقام ستاد اجرایی خدمات سفر قشم با اشاره به افتتاح دو رستوران در شهر قشم و پنج اقامتگاه بوم گردی جدید در سه روستای غرب جزیره با حضور مسئولین کشوری، از افزایش ظرفیت گردشگرپذیری این جزیره، خبر داد.
رسول اکبری به ساخت کمپ پارک های جدید در سطح جزیره اشاره کرده و از توزیع متناسب گردشگران در همه جزیره ابراز خرسندی خبر داد.
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم در خصوص طرحی به نام "باشگاه گردشگران وفادار قشم" با توجه به آمارهای رسیده از تردد گردشگران، گفت: با بررسی های به عمل آمده در ستاد خدمات سفر قشم که از سه ماه پیش شروع به کارکرده و به صورت شبانه روزی تا پایان فروردین فعال است، متوجه شدیم تعداد کثیری از هم وطنان چندین سال متمادیست که جزیره قشم را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب می کنند.
وی ادامه داد: به رسم مهمان نوازی تصمیم گرفتیم با طرح "باشگاه گردشگران وفادار قشم" از گردشگران همیشه همراه جزیره تقدیر کرده و با عضویت در این باشگاه قدردان وفایشان باشیم.
رسول اکبری در توضیحات بیشتر، بیان کرد: همه گردشگران همیشگی که از مبادی ورودی قشم به این جزیره می آیند، چه از طریق بلیط هوایی یا دریایی و چه از طریق پلاک خودروی ورودی، از طریق کد ملی شناسایی شده و به قید قرعه کارت طلایی برایشان صادر خواهد شد.
وی ادامه داد: مهمانانی که به عضویت این باشگاه درخواهند آمد از پرداخت عوارض ورود به جزیره معاف بوده، از تخفیفات در رستوران ها، فروشگاه ها و خدمات رایگان پارکینگ ها برخوردار خواهند شد و در طول سال با شرکت در قرعه کشی از هر استان به سه نفر از این عزیزان، هدایای نفیسی اهدا خواهد گردید.
رسول اکبری در پایان از گردشگران نوروزی خواست تا انتقادات خود را برای برطرف کردن هرگونه کاستی در خدمات به همکاران روابط عمومی که در سطح شهر و جزیره در حال نظر سنجی هستند، اطلاع دهند تا در سال آینده هیچ گونه کمبودی دیده نشود.

میثم غلامی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.