پلمپ 12 واحد صنفی متخلف در قشم

رئیس کمیته نظارت، تنظیم بازار، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات ستاد اجرایی خدمات سفر قشم از بازدید 2 هزار و 786 مورد از مراکز مختلف و پلمپ 12 واحد صنفی متخلف از 25 اسفند 96 تا پایان 4 فروردین 97 خبر داد.

به گزارش فرینا، حسین افشار گفت: به جهت نظارت و پیشگیری از هرگونه سو استفاده احتمالی  و رضایت مسافران و گردشگران نوروزی ، کمیته های بازرسی و نظارت، بازرگانی، اصناف و حراست ادغام گردیده و تحت عنوان کمیته نظارت، تنظیم بازار، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات در حال خدمت رسانی به مهمانان نوروزی است.
وی افزود: از 2 هزار و 786 مورد بازدید های انجام شده توسط این کمیته از تاریخ 25 اسفند ماه 96 تا چهارمین روز از فرودین ماه امسال، تعداد 12 مورد پلمپ واحد متخلف را داشته ایم.
بازدید از مراکز اقامتی، پذیرایی، دفاتر خدمات مسافرتی، مراکز اقامتی موقت، مراکز تفریحی، اصناف و رسیدگی به شکایات صنفی در لیست بازدید های انجام شده توسط کمیته نظارت، تنظیم بازار، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات ستاد اجرایی خدمات سفر قشم، قرار دارد.
حسین افشار بیان کرد: در بازرسی های انجام شده توسط این کمیته، 55 مورد تعهد، 835 مورد تذکر شفاهی و 173 مورد اخطار کتبی بوده است.
به گفته حسین افشار در نتیجه بازرسی های صورت گرفته در این ایام، 52 مورد نیز اخطار تعلیق و تعطیلی صادر و ابلاغ گردیده است.
تیم های بازرسی از نمایندگان اداره کل بازرسی، حقوقی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم، با همکاری نمایندگان اماکن، بهداشت و درمان، تشکیل شده است و با دستور مقام قضایی، اقدام به بازدید می کنند.

میثم غلامی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو