رضایت 93 درصدی مهمانان نوروزی از حفظ شعائر اسلامی در جزیره قشم

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قشم از رضایت 93 درصدی گردشگران و مهمانان نوروزی از خدمات فرهنگی- مذهبی و حفظ شعائر اسلامی در این جزیره خبر داد.

به گزارش فرینا، حجت الاسلام احمد غلامی گفت: با توجه به نظرسنجی های صورت گرفته از مسافران نوروزی در مبادی خروجی جزیره قشم، درصد رضایت مردم از رعایت شئونات اسلامی در این جزیره 93% اعلام شده و از برگزاری برنامه های فرهنگی ـ مذهبی رضایت داشته اند.
وی برنامه های فرهنگی-مذهبی ستاد اجرایی خدمات سفر قشم را معرفی کرده، افزود: راه اندازی و تجهیز نمازخانه ها در کمپ پارک ها، مرمت و کمک رسانی به مساجد، تبلیغات محیطی و نصب بنر با مضامین فرهنگی در سطح شهر، همچنین برگزاری نماز  جماعت در کمپ ها از اقدامات این ستاد است.
رییس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان قشم از اعزام 15 تن از روحانیون متخصص در امور فرهنگی و مشاوره ای به کمپ پارک ها و اماکن مذهبی خبر داد و در ادامه بیان کرد: با حضور روحانیون متخصص هر روزه مسابقات فرهنگی، پرسش و پاسخ به مسایل دینی و شرعی و امور مشاوره ای در این اماکن انجام می شود که بسیار مورد استقبال مهمانان نوروزی قرار گرفته است.
حجت الاسلام احمد غلامی از طرح " آرامش بهاری" که هرساله توسط سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار می گردد، یاد کرد و گفت: این طرح در قالب پرسش و پاسخ، خدمات مشاوره ای-فرهنگی و برپایی نماز جماعت در کلیه اماکن مذهبی، مساجد و امامزاده ها  در حال اجراست.
وی با اشاره به تقارن عید نوروز با روز شهادت امام علی النقی(ع) از همراهی مهمانان نوروزی با برنامه های ویژه و پاسداشت حرمت این ایام تشکر نمود.
رییس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان قشم درپایان از مساعدت، همراهي و كمك های سازمان منطقه آزادقشم ، همكاري دفتر امام جمعه و سازمان اوقاف و امور خیریه در اجرای برنامه های فرهنگی- مذهبی در ایام نوروز قدردانی کرد.
جزیره قشم با یک هزار و 500 کیلومتر مربع وسعت با مردمانی خونگرم، همه ساله به ویژه در ایام تعطیلات پایان سال وعید نوروز میزبان انبوه مسافرانی است که از نقاط مختلف ایران و جهان به این جزیره در جنوب ایران سفر می کنند.

میثم غلامی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو