درگهان، اولین ایستگاه مهمانان نوروزی

نماینده ستاداجرایی خدمات سفرقشم در شهر درگهان از این شهر به عنوان اولین ایستگاه برای مهمانان نوروزی و مقصد اصلی برای یک خرید مناسب یاد کرد.

به گزارش فرینا، عبدالجواد کمالی مدیر امور درگهان  گفت: درگهان به عنوان اولین ایستگاه گردشگران وارد شده به جزیره و یکی از مقاصد اصلی خرید مناسب برای مهمانان نوروزی است.
وی از آمادگی شهر درگهان برای پذیرایی از مهمانان نوروزی خبر داده، بیان کرد: به دستور اکید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، از ماه ها قبل، طرح اقدام ویژه برای توسعه زیرساخت های این شهر گردشگرپذیر آغاز گردید که بخشی از آن ها در نوروز امسال مورد بهره برداری قرار گرفت.
وی به فعالیت های عمرانی سه ماه اخیر در جهت توسعه زیرساخت های درگهان اشاره کرده ادامه داد: تعریض معابر و خیابان ها، توسعه کمپ پارک ها، ایجاد پارکینگ های مختلف در سطح شهر و اطلاع رسانی مناسب در کنار مهمان نوازی بی نظیر مردم شهر درگهان و هلر، همچنین همکاری ائمه مساجد در تامین رفاه و آسایش مهمانان نوروزی، کمک شایانی است برای رسیدن به خدمت رسانی بهتر و تکریم هم وطنانی که در ایام عید این جزیره را برای سفر انتخاب کرده اند.
مدیر امور درگهان سازمان منطقه آزاد قشم گفت: در حال حاضر سه کمپ پارک فعال با امکانات رفاهی از قبیل سرویس های بهداشتی و غرفه های توزیع آب، نان و یخ ایجادشده و یک پارک دیگر نیز در حال آماده سازی است که در ایام نوروزی به عنوان پارکینگ در اختیار گردشگران قرار گرفته و تا اردیبهشت ماه سال جاری برای بهره برداری کامل آماده خواهد بود.
عبدالجواد کمالی با اشاره به کمبود پارکینگ در سال های قبل عنوان کرد: برای حل این معضل، با همکاری سازمان منطقه آزاد قشم و بخش خصوصی نزدیک به10پارکینگ با ظرفیت پنج هزار خودرو در سطح شهر درگهان احداث گردیده است، این در حالیست که می توانیم از ظرفیت پارکینگ های مجتمع های تجاری نیز برخوردار باشیم.
وی سایر خدمات عمرانی و زیرساختی شهر درگهان را برشمرد و چنین بیان کرد: تمهیداتی جهت دفع آب سطحی و اقداماتی جهت اصلاح زه کشی، همچنین  تعریض دو خیابان اصلی شهر درگهان به منظور دسترسی آسان تر مهمانان نوروزی و زیرساخت هایی برای افزایش دسترسی محلی برای شهروندان درگهان به منظور کاهش بار ترافیکی از خیابان های اصلی شهر به انجام رسیده است.
مدیر امور درگهان سازمان منطقه آزاد قشم، عنوان کرد: در کنار کلیه خدمات عمرانی، فرهنگ سازی و بهبود کیفیت کالا و خدمات از اولویت های ویژه ماست که با همکاری اصناف و جامعه تجار به منظور برندسازی، مشتری مداری و تکریم مهمانان نوروزی به عنوان یک اصل، سرلوحه خدمات در سال 97 می باشد.
وی با اشاره به نظرسنجی انجام شده از مسافران نوروزی نسبت به کیفیت کالاها، درصد رضایتمندی را بالا عنوان کرد و ادامه داد: مسافران از کیفیت کالاها و فعالیت های خدماتی نسبت به سال قبل رضایت بالایی دارند، همچنین به رغم افزایش تعداد مجتمع های تجاری، رضایتمندی بازاریان نیز با توجه به حضور بیش از نیم میلیون گردشگر از ابتدای تعطیلات نوروز تا کنون در شهردرگهان ، نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.
مدیر امور درگهان سازمان منطقه آزاد قشم در پایان از همکاری کلیه دست اندرکاران و بازاریان در جهت رفع کمبودها  و خلق خاطره ای خوش برای گردشگران نوروزی قدردانی کرد.

میثم غلامی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.