رشد 84 درصدی اسکان گردشگران منطقه آزاد ارس نسبت به سال گذشته

رئیس کمیته اسکان و رفاه ستاد اجرایی خدمات سفر ارس، از رشد 84 درصدی اسکان گردشگران ارس در 3 روز ابتدایی تعطیلات نوروز 97 خبر داد.

به گزارش فرینا، حامد خانمرادی عنوان کرد: در 3 روز آغاز تعطیلات و در روزهای 28 اسفند 96 تا اول فروردین 97 بالغ بر 140 هزار نفر در منطقه آزاد ارس اسکان یافته اند که این میزان، رشد 84 درصدی را نسبت به مدت مشابه در سال گذشته نشان می دهد.
وی افزود: بر اساس آمار رسمی، 1748 نفر در روز 28 اسفند، 3706 نفر در روز 29 اسفند و 8320 نفر در روز اول فروردین در نقاط مختلف منطقه آزاد ارس اسکان یافته اند.
رئیس کمیته اسکان و رفاه ستاد اجرایی خدمات سفر ارس، تصریح کرد: امسال نسبت به سال گذشته در زمینه زیرساخت های اسکان منطقه آزاد ارس نیز رشد 10 درصدی را شاهد بوده ایم.
خانمرادی خاطرنشان کرد: به دلیل افزایش حضور گردشگران در ارس، سالن ورزشی تختی جلفا نیز به سالن های دارای امکانات اسکان چادری اضافه شده است و نیز ظرفیت اسکان در منطقه آزاد ارس تکمیل شده است.
وی در پایان تاکید کرد: در زمینه اسکان گردشگران مشکلی در منطقه آزاد ارس وجود ندارد و در صورت افزایش میزان گردشگران، ظرفیت اسکان در این منطقه را افزایش خواهیم داد.

میثم غلامی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.