منطقه آزاد ارس بسترهای لازم برای فعالیت هنرمندان را فراهم می کند

عضو هیات مدیره سازمان منطقه آزاد ارس با اشاره به تسریع در روند ساخت فرهنگسرای بزرگ ارس، گفت: منطقه آزاد ارس بسترهای لازم برای فعالیت هنرمندان را فراهم می کند.

به گزارش فرینا، ایرج حاتمی در آیین افتتاح پنجمین جشنواره تئاتر خیابانی ارس، تاکید کرد: میزبانی از هنرمندان و پیشکسوتان هنر تئاتر، افتخار بزرگی برای منطقه آزاد ارس به شمار می رود.
وی خاطرنشان کرد: امروزه ایده حاکم در شهرهای پیشرو جهان، خلاقیتی است که در این شهرها به کار رفته شده است. بر همین اساس، مناطق آزاد به عنوان مناطق پیشرو در اقتصاد کشور، باید در عرصه خلاقیت در تمام حوزه ها تلاش کنند.
وی افزود: به همین خاطر، دغدغه ما در منطقه آزاد ارس این است که بسترهای لازم را برای رویدادها و وقایع هنری آماده کنیم.
حاتمی با اشاره به اثرات مثبت برگزاری جشنواره تئاتر خیابانی ارس، تصریح کرد: این جشنواره می تواند گردشگران خارجی و داخلی را به ارس کشانده و برای منطقه و کشور ثروت آفرینی کند.
عضو هیات مدیره سازمان منطقه آزاد ارس اظهار امیدواری کرد که با تداوم تئاتر خیابانی ارس، این جشنواره در تقویم هنری ملی و بین المللی گنجانده شود و شاهد وقایع هنری بیشتر در منطقه آزاد ارس باشیم.
حاتمی در زمینه ساخت فرهنگسرای بزرگ ارس نیز گفت: فرهنگسرای ارس در حال ساخت است و سعی داریم تا با تسریع ساخت، فضای مناسب برای هنر و فرهنگ را در ارس ایجاد کنیم.
وی در پایان افزود: این فرهنگسرا به زودی افتتاح می شود تا عرصه های لازم برای ظهور و بروز خلاقیت ها و استعدادهای هنری در منطقه ایجاد شود.
گفتنی است، آیین افتتاح پنجمین جشنواره تئاتر خیابانی ارس سه شنبه 7 فرودین همزمان با روز جهانی تئاتر در منطقه آزاد ارس برگزار شد.
معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد ارس، معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس، مسئولین و مدیران سازمان منطقه آزاد ارس، مدیر سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز، داوران جشنواره تئاتر خیابانی ارس و جمعی از پیشکسوتان تئاتر استان و کشور نیز در این آیین حضور داشتند.

برچسب ها : منطقه آزاد ارس
میثم غلامی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو