ارس موتور پیش برنده اقتصادی کشور می شود

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس در همایش پیاده روی خانوادگی مرکز نوردوز، گفت: ارس با ادامه روند کنونی به عنوان موتور پیش برنده اقتصاد کشور مطرح می شود.

به گزارش فرینا، محسن نریمان با اشاره به نامگذاری سال 97 به عنوان سال حمایت از کالای ایرانی، گفت: تلاش می کنیم این حرکت بالنده را ادامه داده و به عنوان یک موتور پیش برنده اقتصادی در ایران مطرح شویم.
وی افزود: میزان صادرات منطقه آزاد ارس در سال گذشته از میزان واردات در این منطقه بیشتر بوده است و این برای اولین بار در کشور اتفاق می افتد.
نریمان خاطرنشان کرد: پتانسیل کشورهای همجوار و آرامشی که در مرزهای این بخش از کشور وجود دارد، می تواند بسترساز فعالیت های اقتصادی بیشتری شود.
وی تاکید کرد: شناسایی استعدادها و پتانسیل های بالقوه منطقه آزاد ارس بسیار مهم است و باید به کمک یکدیگر این استعدادهای بالقوه را به فعلیت درآوریم.
نریمان افزود: اگرچه روستای ایری داخل فنس منطقه آزاد ارس نیست اما بابهره گیری از تبصره های موجود برای روستاهای همجوار منطقه آزاد، برای حل مشکلات ایری سفلی استفاده خواهیم کرد.
وی عنوان کرد: هماهنگی و ارتباط مطلوبی که در سازمان منطقه آزاد ارس با نماینده مردم منطقه داریم، در حل مشکلات مردم موثر واقع شده است.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس، در پایان گفت: بنده با درایت و توانایی های نماینده مردم منطقه در مجلس شورای اسلامی، قبل از دوران نمایندگیشان آشنا بودم. بر همین اساس، امیدوارم که درایت آقای حسن نژاد در مجلس شورای اسلامی نیز باعث شود که بسیاری از مشکلات منطقه، استان و مسائل کلان کشوری هر چه بهتر و سریعتر مرتفع شود.
در همایش پیاده روی روستای ایری سفلی، نماینده مردم جلفا و مرند در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به مشکلات روستاهای منطقه، خواستار رسیدگی منطقه آزاد ارس به روستاهای همجوار شد.
محمد حسن نژاد عنوان کرد: روستای ایری سفلی مشکلاتی دارد که امیدواریم با همت منطقه آزاد ارس بخشی از این مشکلات از جمله آسفالت و تعریض جاده سیه رود ـ ایری، سنگفرش روستا، ساخت درمانگاه و طرح هادی ایری سفلی مرتفع شود.
وی تصریح کرد: ایری بزرگترین روستای منطقه است و مشکلات این روستا شایسته مردم زحمکتش و ولایت مدار ایری نیست.

میثم غلامی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.