آغاز عملیات احداث بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی چابهار تا دو هفته آینده

نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی گفت: عملیات احداث بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی چابهار حداکثر تا دو هفته آینده با حضور وزیر بهداشت آغاز می‌شود.

به گزارش فرینا، عبدالغفور ایران نژاد با اشاره به کمبود فضای درمانی در بندر چابهار اظهار داشت: در حال حاضر تنها بیمارستان بندر چابهار با ۱۸۲ تخت باید علاوه‌ بر خدمت‌رسانی به ۲۷۰ هزار نفر از مردم چابهار به مردم‌ شهرستان‌های همجوار شامل قصرقند، نیکشهر، کنارک، سرباز و حتی جاسک با جمعیتی بالغ‌ بر ۶۰۰ هزار نفر خدمات رسانی کند.
وی افزود: ضریب اشتغال تخت بیمارستانی در بندر چابهار به دلیل فشار جمعیتی بر تنها بیمارستان قدیمی و فرسوده شهر، بیش از ۱۰۰ درصد است، به‌گونه‌ای که در برخی موارد تعداد تخت‌های بیمارستان به ۲۲۰ تخت نیز افزایش می‌یابد که بازهم کفاف جمعیت ۶۰۰ هزار نفری شهرستان‌های اطراف تحت پوشش این بیمارستان را نمی‌دهد.
نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با توجه به اهمیت راهبری بندر چابهار و نیاز شدید این بندر به یک بیمارستان مطلوب، مجوز احداث بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی چابهار از دو سال پیش اخذ شده اما به دلیل مشکلات بر سر جانمایی زمین‌ساخت این بیمارستان تاکنون به تعویق افتاده است.
به گفته ایران نژاد، پس از کش‌وقوس‌های فراوان، ۱۵ هکتار زمین برای احداث بیمارستان در بهترین نقطه از بندر چابهار در نظر گرفته شده و مقرر شد تا حداکثر تا دو هفته آینده عملیات احداث این بیمارستان با حضور وزیر بهداشت آغاز شود.

مهنوش اسدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.