هماهنگی و همدلی میان عوامل اجرایی ستاد خدمات سفر قشم

رئیس کمیته پشتیبانی و امور اجرایی ستاد خدمات سفر قشم از تلاش شبانه روزی و هماهنگی و همدلی ویژه بین اعضای این ستاد در جهت تامین رفاه و رضایت و ثبت نوروزی به یاد ماندنی در خاطر هموطنان گرامی و مسافران جزیره قشم خبر داد.

به گزارش فرینا، محمد تقی اسدی با اعلام این مطلب در جمع خبرنگاران افزود: یکی از اهداف برنامه ریزی شده در تشکیل شالوده ستاد اجرایی خدمات سفر قشم طی نوروز 97 ، افزایش ورود گردشگران، اقامت و رضایتمندی آنها بوده است و رشد 17 درصدی ورود و 9 درصدی اقامت گردشگران همچنین رضایت بیش از 80 درصدی آنها از خدمات ارائه شده، نشان از موفقیت منطقه آزاد قشم در تحقق این اهداف دارد.
رییس کمیته پشتیبانی و امور اجرایی ستاد خدمات سفر قشم و مدیر امور مالی سازمان منطقه آزاد قشم گفت: جمع کل مسافران جزیره قشم از وردی های زمینی- دریایی و هوایی از 25 اسفند 96 تا 14 فروردین 97 به هفتصد و دوازده هزار و 501 نفر رسید که با رشد 17 درصدی نسبت به سال گذشته طی همین ایام همراه بوده است.
وی از ورود یک صد و بیست و هشت هزارو 421 خودرو طی این ایام به جزیره قشم خبر داد و افزود: این تعداد خودرو با تردد سه هزار و 417 بار لندینگ کرافت ها وارد جزیره قشم شدند.
اسدی با اشاره به رضایتمندی بیشتر مسافران از ورودی های اسکله ذاکری و فرودگاه بر اساس نظرسنجی ها انجام شده گفت: این موضوع سبب شده تا برنامه ریزی برای بهینه سازی خدمات در ورودی لافت را در دستور کار خود برای سال آینده قرار دهیم.
رییس کمیته پشتیبانی و امور اجرایی ستاد خدمات سفر قشم در حوزه زیرساخت های گردشگری جزیره بیان کرد: سایت جزایر ناز قشم با 18 درصد، جنگل های حرا با 17 درصد و دلفین های هنگام با 13 درصد بیشترین میزان بازدید را به خود اختصاص دادند و بر این اساس برای سال آینده برنامه ریزی جهت افزایش خدمات در این اماکن اهمیت ویژه ای را در بحث جذب گردشگر در بر دارد.
وی در ادامه افزود: مجموعه تدابیر و تلاش های بعمل آمده مدیر عامل سازمان منطقه آزاد قشم در راس ستاد اجرایی خدمات سفر قشم و همکاری سایر اعضای کمیته ها ، باعث شد امسال مهمانان نوروزی ، با رضایت مندی بیشتري همراه با آرامش و رفاه اقامت طولاني تری درجزیره داشته باشند در کنار آن از امکانات و ظریفت های گردشگری ، تجاری و تفریحی قشم بهره مند و لحضات خوش و به یاد ماندنی را در جزیره تجربه کنند .
اسدی ادامه داد: طی سال گذشته در جهت آسایش، رفاه و افزایش میزان حضور و اقامت گردشگران و مهمانان نوروزی ساخت سالن ترانزیت مسافری 3000  متر مربعی جدید فرودگاه بین المللی قشم در کنار سالن قبلی که مجموعاً مساحت آن به 4500 متر مربع می رسد، ایجاد کمپ پارک ها با توسعه فضا و احداث سرویس های بهداشتی ثابت و سیار ، حمام و نماز خانه، آسفالت پارکینگ پارک زیتون، نصب تابلوهاي راهنماي گردشگران و مسيرياب مسافرين، روكش آسفالت راه ها، بكارگيري بالغ بر1000نفر نيروي انساني در سطح شهر قشم و درگهان براي ارائه خدمات شهري ، آب رساني به سرويس هاي بهداشتي،تخليه فاضلاب شهري ، آبياري پارك ها و فضاي سبز ، 700عدد سطل زباله 660 ليري گالوانيزه ، کاشت درخت نخل در مبادی ورودی، نصب منابع آب 5000 ليتري جهت تامين آب شرب، تهیه و نصب كانكسها براي استفاده نيروي هاي امنيتي ، انتظامي و امدادي و اجراي ده ها طرح بزرگ و كوچك زير بنايي و توسعه اي در سطح جزيره زيباي قشم از سوي واحد های مربوطه سازمان منطقه آزاد قشم صورت گرفته است.
ستاد اجرایی خدمات سفر قشم در طول سال فعال بوده و با ارائه و بررسی راهکارهایی جدید در تلاش است تا با رفع کمبودها و ایجاد ظرفیت های جدید در جزیره قشم، نوروز هر سال را در چشم گردشگرانی که این جزیره زیبا را به عنوان مقصد سفر و گردشگری خود انتخاب می کنند، متفاوت تر خلق کند. برای ارائه خدمات بهتر در نوروز 97،  اعضای کمیته های دهگانه این ستاد از 25 اسفند ماه 96 تا 14 فروردین ماه 97 در محل ستاد استقرار دایمی یافته و به صورت شبانه روزی در این ایام به ارائه خدمت پرداختند.

میثم غلامی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو