برگزاری دوره آموزشی و اجرای طرح های پژوهشی با هدف توانمند سازی فرودگاه پیام

مدیر کل دفتر فناوری و تحول اداری شرکت خدمات هوایی و منطقه ویژه اقتصادی پیام گفت: سال گذشته با ایجاد ارتباط منطقی در حوزه های فناوری اطلاعات و تحول اداری، بعنوان دو بخش مکمل همچنین فعال نمودن حوزه های آموزش و پژوهش، در راستای توانمند سازی نیروی انسانی شرکت، اقدامات اساسی را عملیاتی و یا به نتیجه رسانده ایم .

به گزارش پیام، خداداد مرادی با اعلام این مطلب افزود:  بروز رسانی ساختار سازمانی شرکت متناسب با اهداف و ماموریت های جدید از دیگر اقداماتی بوده که در سال گذشته آغاز شده است.

مرادی ضمن تاکید بر دو حوزه آموزش و پژوهش بعنوان دو بخش مهم در ارتقاء سطح کیفی شرکت گفت: با توجه به اینکه شرکت پیام در دو حوزه  خدمات هوایی و منطقه ویژه اقتصادی فعالیت دارد لذا برگزاری دوره های آموزشی عمدتا با تمرکز بر فعالیت های تخصصی این شرکت واقع شد. که در نیمه دوم سال 1396 مجموعا 9568 نفر ساعت دوره های آموزشی عمومی و تخصصی برگزار شد. از طرفی در حوزه پژوهش نیز در جهت تحقق اهداف و برنامه های کلان شرکت نیازهای پژوهشی معاونت ها و دفاتر مختلف احصاء گردید که در این راستا نیز تعداد 8 پروژه پژوهشی و مطالعاتی اجرا و یا در حال انجام است.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو