تجربه ناب تفریحات هوایی و دریایی در جزایر ناز

مدیرکل ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم از استقبال چشمگیرگردشگران نوروزی از تفریحات هوایی و دریایی در جزایر ناز خبر داد.

به گزارش فرینا، در آخرین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر قشم، صابر قهرمانی به ظرفیت گردشگری جزایر ناز در حوزه تفریحات هوایی و دریایی اشاره کرد و گفت: در تعطیلات نوروز امسال 106 هزار و 700 گردشگر از جزایر ناز بازدید کردند و از ظرفیت های تفریحی این سواحل زیبا بهره بردند.  
وی ادامه داد: سایت ورزش های هوایی(پرواز با پاراموتور و پاراگلایدر) با حضور پنج موسسه و 15 خلبان، حدود سه هزار پرواز هوایی به انجام رساند که گام بزرگی در جهت رونق جزایر ناز محسوب می شود. همچنین  در مواردی با آموزش و انجام پروازهای رایگان نقش بسزایی در ایجاد شور و نشاط بازدیدکنندگان و مهمانان نوروزی  ایفا کرد.
به گفته قهرمانی در بخش تفریحات دریایی تعداد هفت فروند جت اسکی و 15 قایق موتوری به گردشگران خدمات ارائه نمودند که از اقبال بالایی برخوردار شد.
مدیرکل ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم با اشاره به جذابیت های دیگر این سایت افزود:  تعداد 10 راس اسب و 25 نفر شتر از جمله تفریحات جذاب دیگری در جزایر ناز بودد که با استقبال خوبی مواجه شد. همچنین 25 دستگاه موتور چهارچرخ نیز در پیستی که به همین منظور آماده شده بود، تجربه ای مهیج برای نوجوانان و جوانان خلق کرد.
وی از ایجاد بازارچه های محلی سواحل ناز در ایام نوروز امسال خبر داد و عنوان کرد: این غرفه ها شامل 10 غرفه فروش مواد غذایی، صنایع دستی و پوشاک بود. همچنین فعالیت حدود 100 دستفروش موجب رونق بخشی از سایت شده بود.
صابر قهرمانی با اشاره به اشتغالزایی ایجاد شده در این سایت، بیان کرد: با توجه به فعالیت واحدهای مذکور در تعطیلات نوروز امسال برای حدود 300 تن در قسمت های مختلف اشتغالزایی ایجاد گردید. به نظر می رسد پیش بینی و جانمایی فضایی مناسب جهت راه اندازی بازارچه محلی در این ایام می تواند در ایجاد اشتغال بیشتر برای بومیان منطقه سهم بسزایی داشته باشد.
وی در پایان از آمار بازدید بین سه هزار و 500 گردشگر تا سقف هفت هزار و 500 بازدیدکننده در روز از محل سایت جزایر ناز و اسکان بخشی از بازدیدکنندگان در همین محل خبر داد. 
قهرمانی باعنوان این مطلب که از ابتدای تعطیلات نوروزی تا تاریخ 15 فروردین ماه 97 وقوع هیچ حادثه ای در سایت هوایی و دریایی جزایر ناز گزارش نگردیده است، سخنان خود را پایان داد.
 

میثم غلامی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.