10 آمبولانس مجهز برای دانشگاه علوم پزشکی آبادان خریداری شد

مدیر محیط زیست، بهداشت و سلامت سازمان منطقه آزاد اروند گفت: با انعقاد قراردادی به مبلغ 40 میلیارد ریال 10دستگاه آمبولانس پیشرفته از کشور آلمان برای اهدا به دانشگاه علوم پزشکی آبادان خریداری شد.

سید مهدی موسوی افزود: این آمبولانس ها از محل اعتبارات داخلی سازمان منطقه آزاد اروند خریداری شده و تا آخر اردیبهشت به منطقه آزاد اروند و سپس به منظور خدمت به مردم به دانشکده علوم پزشکی آبادان تحویل می شود.

موسوی به راه انداری مجهزترین آزمایشگاه غذا و داروی غرب کشور در منطقه آزاد اروند در آبادان اشاره کرد و گفت: ساختمان این آزمایشگاه با 120 مترمربع زیربنا در 2 طبقه آماده افتتاح است وتجهیزات مورد نیاز هم خریداری شده اند .

مدیر محیط زیست، بهداشت و سلامت سازمان منطقه آزاد اروند افزود: با توجه به خرید مجهزترین دستگاه های آزمایشگاهی از این پس مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی وارداتی به محدوده منطقه آزاد اروند در این آزمایشگاه مورد بررسی قرار می گیرند و نگرانی تجار و بازرگانان از طولانی شدن زمان آزمایش محصولات وارداتی به منطقه برطرف می شود.

منطقه آزاد اروند با مساحت 37 هزار و 400 هکتار در شمال غربی خلیج فارس شامل شهرهای آبادان، خرمشهر و مینوشهر(جزیره مینو) است که در محل تلاقی دو رودخانه اروند رود و کارون واقع شده است.
این منطقه با کشورهای عراق و کویت همجوار است و با داشتن ظرفیتهایی از قبیل حمل و نقل جاده ای، ریلی، دریایی و هوایی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو