بهبود کسب و کار مرزنشینان منطقه آزاد ماکو نیازمند توجه جدی است

مدیرعامل سابق سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: بهبود روند کسب و کار مردم مرزنشین منطقه آزاد ماکو نیاز به توجه جدی دارد.

به گزارش فرینا، حسین فروزان در مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو که در سالن آمفی تئاتر سازمان منطقه آزاد ماکو برگزار شد، بابیان اینکه ماکو یک نمونه ایده آل برای همفکری، همکاری و کار جهادی است افزود: توسعه منطقه در گروی همکاری و تعامل همه دستگاه ها بود و کاری که در منطقه انجام شده ماحصل همکاری همه است.
فروزان خاطر نشان کرد: تمامی کارهای انجام شده اعم از پروژه های انجام شده، فعالیت های عمرانی، خدماتی، سرمایه گذاری و غیره در منطقه آزاد ماکو در دولت تدبیر و امید انجام شده است که مردم در این امر نقش اساسی را ایفا کردند.
وی بر لزوم همکاری و کمک مسئولان در جهت اجرای قانون و مقررات در مناطق آزاد تاکید کرد و گفت: نظام مسئولیت در کشور هم چون یک دوی امدادی است و همه مدیران قبلی باید به مدیران جدید کمک کنند.
فروزان انتخاب آقای سلیمانی را به عنوان مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ماکو اقدامی هوشمندانه و مدبرانه دانست و در خطاب به غلامرضا سلیمانی گفت: زیرساخت ها در منطقه آزاد ماکو نیازمند پیگیری جدی است به امید داریم اولین کار شما پیگیری پروژه های به اتمام ناتمام باشد.
«غلامرضا سلیمانی» 27 فروردین ماه با حکم «مرتضی بانک» به عنوان «رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری ـ صنعتی ماکو» منصوب شد.

برچسب ها : منطقه آزاد ماکو
میثم غلامی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو