ارائه تسهیلات خدمت نظام وظیفه تخصصی به واحدهای فناور

مدیر مرکز رشد از بهره مندی اعضای فعال واحدهای فناور مراکز رشد از تسهیلات خدمت نظام وظیفه تخصصی با توجه به شیوه نامه جدید معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، خبر داد.

به گزارش فرینا، سیده مهدیه فلاحی گفت: در شیوه نامه جدید معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، افراد مشمول نظام وظیفه فعال در واحدهای فناور مستقر در مراکز رشد و پارک های زیست فناوری می توانند  با ارائه معرفی نامه رسمی از مدیر  این مراکز از تسهیلات خدمت نظام وظیفه تخصصی بهره مند شوند.
وی توضیح داد:  قبلا تسهیلات خدمت نظام وظیفه تخصصی مختص شرکت های دانش بنیان بود اما در شیوه نامه جدید، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با هدف پشتیبانی از نهادهای فناورانه و دانش آموختگان برتر فناور، این تسهیلات را برای کارکنان مشمول نظام وظیفه فعال در شرکت های فناور مستقر در مراکز رشد و پارک های زیست فناوری نیز قائل شده است.
مدیر مرکز بین المللی رشد قشم، افزود: به منظور استفاده از این تسهیلات، افراد متقاضی با در دست داشتن معرفی نامه از مدیر مرکز می توانند به سایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به نام "soraya.bmn.ir" مراجعه کرده و درخواست خود را برای بهره مندی از این تسهیلات ارائه دهند.
شایان ذکر است، مركز رشد واحدهاي فناوري با رويكرد فعاليت بين الملل قشم به عنوان تنها مرکز رشد بین المللی در سطح ایران دارای مجموعه کاملی از سرویس های پشتیبانی برای پیشرفت فعالیت های تجاری می باشد که با توجه به قابلیت های موجود  و مزایای منطقه آزاد قشم تمرکز آن بیشتر بر روی تجاری سازی یافته های پژوهشی، انتقال تکنولوژی، بازاریابی بین المللی یافته ها و صادرات می باشد. این مرکز با دانشگاه ها، مراکز تحقیقاتی، سرمایه گذاران داخلی و بین المللی و اتاق های بازرگانی خارجی در ارتباط است.

میثم غلامی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.