آغاز فاز دوم پروژه آسفالت معابر شهرک سام و زال در قشم

معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم از آغاز فاز دوم عملیات آسفالت و بهسازی معابر اصلی و فرعی شهرک سام و زال با هدف تحول در مسیرهای دسترسی شهری و افزایش رفاه شهروندان خبر داد.

به گزارش فرینا، محرم بهاروند با بیان این خبر گفت: برای اجرای این پروژه در دو فاز مبلغی بالغ بر 120میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده و زمان آغاز تا پایان آسفالت کلیه معابر شهرک سام و زال و بخشی از شهرک بوستان، مدت شش ماه پیش بینی شده است.
بهاروند در تشریح اقدامات انجام شده در این طرح بیان کرد: در عملیات آسفالت معابر شهرک سام و زال خاک ریزی، تسطیح و آسفالت ریزی انجام شده و در پایان این طرح کوچه های فرعی شهرک سام و زال و راه دسترسی به شهرک بوستان تماماً آسفالت و عملیات بهسازی معابر و پیاده روها نیز همزمان انجام می شود.
وی اظهار امیدواری کرد با برنامه ریزی و تدابیر لازم در سال جدید شرایط برای بهره مندی مردم از معابر مناسب در تمامی نقاط شهر فراهم شود و افزود: عملیات آسفالت و بهسازی سایر شهرک های قشم نیز امسال شروع خواهد شد.
پس از حضور مهندس مومنی در پست ریاست سازمان منطقه آزاد قشم نهضت آسفالت در جزیره با جدیت و پشتکار شروع شد و پس از آسفالت و بهسازی معابر برون شهری، راه ها و جاده های سراسر قشم مخصوصا روستاهای غرب جزیره، با دستور مستقیم رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان عملیات آسفالت معابر درون شهری نیز شروع شده و در حال پیگیری است.

میثم غلامی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.