ارس میزبان عالی رتبه ترین تیم مسئولان اقتصادی کشور است

نماینده مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی در نشست کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی و مدیران اجرایی اقتصاد کشور با مسئولین استان آذربایجان شرقی و سازمان منطقه آزاد ارس، گفت: منطقه آزاد ارس میزبان عالی رتبه ترین تیم اقتصادی کشور است.

به گزارش فرینا، محمد حسن نژاد در این نشست تاکید کرد: توسعه منطقه آزاد ارس، به معنی توسعه استان آذربایجان شرقی و شمالغرب کشور است. 
وی تصریح کرد: تفکر بسیاری از مسئولان کشور از مناطق آزاد مبتنی بر واقعیات نیست و بازدید اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی و مسئولان ارشد اقتصاد کشور می تواند ذهنیت منفی نسبت به مناطق آزاد را تغییر دهد. 
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: در بازدید از کارخانه های ارس مشخص شد که سرمایه گذاری بسیار کلانی در منطقه آزاد ارس صورت گرفته است و رفع برخی از مشکلات قابل حل مانند تامین سرمایه در گردش می تواند باعث شود که این سرمایه گذاری ها به طور کامل در مسیر رشد اقتصادی کشور به کار گرفته شود. 
حسن نژاد در ادامه گفت: در این بازدیدها مشخص شد که میزان اشتغال در منطقه آزاد ارس بسیار بالاست و این به لطف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و به دلیل فعالیت های منطقه آزاد ارس محقق شده است.
در بازدید اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی و مسئولان ارشد اقتصادی کشور از منطقه آزاد ارس، نشست کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی و مدیران اجرایی اقتصاد کشور با مسئولین استان آذربایجان شرقی و سازمان منطقه آزاد ارس برگزار شد. 
در این نشست سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی منطقه آزاد ارس نیز حضور داشته و از نزدیک مشکلات و موانع موجود را با هیات اقتصادی در میان گذاشتند. 

میثم غلامی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.