مشکلات فعالان اقتصادی ارس در کمیسیون اقتصادی بررسی می شود

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در نشست کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی و مدیران اجرایی اقتصاد کشور با مسئولین استان آذربایجان شرقی و سازمان منطقه آزاد ارس، گفت: مشکلات مطرح شده توسط فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران ارس در کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی مورد بررسی قرار می گیرد.

به گزارش فرینا، محمدرضا پور ابراهیمی عنوان کرد: بازدید اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از مناطق مختلف کشور، با هدف بررسی مشکلات به صورت میدانی انجام شده است تا بتوانیم از ظرفیت رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی برای رفع مشکلات نقاط مختلف کشور استفاده کنیم. 
وی تصریح کرد: برخی از مشکلات منطقه آزاد ارس که در بازدید از این منطقه مشخص شده و مربوط به اصلاح قوانین است. 
پورابراهیمی افزود: بر همین اساس، مشکلات مطرح شده در جلسات کمیسیون اقتصادی بررسی می شود تا بتوانیم راهکارهای مناسبی را در این زمینه ارائه دهیم.
نماینده کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: اینکه تراز ارزی منطقه آزاد ارس مثبت شده و آمار صادرات این منطقه از واردات پیشی گرفته است، بی نظیر بوده و فعالیت شرکت هایی که در منطقه آزاد ارس تمام تولیدات خود را صادر می کنند، امیدوارکننده است.
نشست رییس و اعضاء کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی و مدیران اجرایی اقتصاد کشور با حضور مرتضی بانک دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، فرود عسکری رییس گمرک کشور، مسئولان استان آذربایجان شرقی و سازمان منطقه آزاد ارس در این منطقه برگزار شد.
​​​​​​​در این نشست سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی منطقه آزاد ارس نیز حضور داشته و از نزدیک مشکلات و موانع موجود را با هیات اقتصادی در میان گذاشتند.

میثم غلامی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.