رشد ۸۸ درصدی ترانشیپ کالا در بندر نوشهر 

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان مازندران و مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر از رشد ۸۸ درصدی تخلیه و بارگیری کالا در منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر طی فروردین ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه قبلی خبر داد.

به گزارش فرینا، محمد تقی انزان پور با اعلام این مطلب افزود: همچنین عملکرد بندر فریدونکنار در این مدت از رشد ۷۴ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته برخوردار بوده است.

انزان پور گفت: در بخش ورود کشتی به بنادر نوشهر و فریدونکنار نیز عملکرد اداره کل در این مدت از رشد۹۴ درصدی برخوردار بوده است.

وی با بیان اینکه بنادر نوشهر و فریدونکنار از تجهیزات و امکانات مناسبی برای تخلیه و بارگیری انواع کالا برخوردارند افزود: تجار و بازرگانان و دیگر فعالان حوزه صادرات و واردات می توانند با استفاده از ظرفیت های موجود در این بنادر و بهره گیری از مزایا و ویژگی های منحصر به فرد صنعت حمل و نقل دریایی، موجبات رشد و شکوفایی اقتصادی منطقه و کشور را فراهم نمایند .

گفتنی است آهن آلات، غلات، کاغذ و چوب از عمده ترین کالاهای وارداتی و محصولات کشاورزی شامل میوه و کنسانتره میوه، خواربار و خشکبار، گل و گیاه و مصالح ساختمانی از مهمترین کالاهای صادراتی از بنادر  نوشهر و فریدونکنار به شمار می روند.
 

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.