تکمیل ساختمان آموزشی دانشگاه بین‌المللی منطقه آزاد چابهار

عضو هیئت‌ مدیره سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: ساختمان مرکز آموزشی دانشگاه بین‌المللی در پیکره سوم جنوبی با 20 درصد پیشرفت، فضای مناسبی برای تحصیل دانشجویان می‌باشد.

به گزارش فرینا، "حمیداله بلیده ای" افزود: در سال 96 اقدامات مؤثری درزمینهٔ احداث و تکمیل ساختمان آموزشی و اداری این دانشگاه انجام گرفت و امیدواریم با تلاش و پیگیری‌ها این دانشگاه رشد یابد.
معاونت فنی و زیربنایی منطقه آزاد چابهار بیان داشت: تکمیل عملیات احداث ساختمان آموزشی دانشگاه بین‌المللی منطقه آزاد چابهار را از طریق فراخوان مناقصه‌ای واگذار شد، و مساحت آن 4 هزار پانصد مترمربع می‌باشد که به مبلغ 52 میلیارد ریال و قبل از آغاز سال تحصیلی به بهره‌برداری خواهد رسید.
وی تصریح کرد: نتیجه ارزیابی کیفی بازگشائی اسناد از سوی کمیسیون معاملات اعلام و بازگشایی پاکات اسناد مناقصه با حضور شرکت‌های واجد شرایط برگزار شد و "شرکت پدید" به‌عنوان پیمانکار انتخاب گردید.
بلیده ای خاطرنشان کرد: امیدواریم با تکمیل ساختمان آموزشی دانشگاه بین‌المللی شاهد توسعه و بالندگی آموزشی در سطح منطقه به‌ویژه در استان سیستان و بلوچستان باشیم و تاکنون اقدامات چشمگیری در این زمینه صورت گرفته است.

میثم غلامی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو