با حضور مرتضی بانک صورت می‌گیرد؛

بهره‌برداری از دستگاه «ایکس ری» کامیونی گمرک شهید شوشتری در سرخس

نماینده مردم سرخس، فریمان و احمد‌آباد در مجلس شورای اسلامی از حضور مرتضی بانک مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به این شهرستان برای بررسی زیرساخت‌های عمرانی اقتصادی منطقه و بهره‌برداری دستگاه ایکس ری کامیونی گمرک شهید شوشتری خبر داد.

به گزارش فرینا، سیداحسان قاضی‌زاده هاشمی با اشاره به سفر رئیس‌جمهور و هیأت دولت به خراسان رضوی گفت: مرتضی بانک مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به‌عنوان نماینده رئیس‌جمهور به شهرستان سرخس سفر می‌کند.

قاضی‌زاده هاشمی افزود: بانک پس از همراهی رئیس‌جمهور و هیأت دولت به خراسان رضوی با سفر به شهرستان سرخس از زیرساخت‌های این شهرستان از جمله گمرک، راه‌آهن، وضعیت پل مرزی و منطقه ویژه اقتصادی سرخس بازدید خواهد کرد.

وی افزود: پیرو مکاتبه‌ای که 18 نماینده خراسان رضوی با رئیس‌جمهور درباره تسریع در روند تبدیل منطقه ویژه اقتصادی سرخس به منطقه آزاد داشتند و گزارشی که آقای بانک تهیه ‌کرده بود، برای اینکه روند پیگیری این طرح در هیأت دولت ادامه پیدا کند، نماینده رئیس‌جمهور در سفر به شهرستان سرخس قرار است گزارشی میدانی از وضعیت زیرساخت‌ها و امکانات سرخس به آقای رئیس‌جمهور ارائه بدهد و سفر فردا در همین راستا صورت می‌گیرد.

نماینده سرخس، فریمان و احمد‌آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: همچنین در سفر نماینده رئیس‌جمهور به شهرستان سرخس، معاون گمرک کشور هم وی را همراهی می‌کند و قرار است در این سفر، دستگاه «ایکس ری» کامیونی گمرک شهید شوشتری سرخس به بهره‌برداری برسد.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو