بررسی روند اجرای پروژه های عمرانی در استان خراسان رضوی

رئیس جمهور مردم سبزوار را مردمی غیور، انقلابی و در طول تاریخ همواره مدافع حریم اهل بیت (ع) برشمرد و با بیان اینکه امیدوارم طرح‌هایی که در جریان این سفر به تصویب رسیده و اعلام می‌شوند، باعث خوشحالی مردم شود، گفت: در این سفر همچنین پیگیر روند اجرا و تکمیل طرح‌هایی خواهیم بود که در سفر قبلی به استان اجرای آنها آغاز شده تا اگر مشکلی در مسیر اتمام آنها وجود دارد، برطرف گردد.

به گزارش فرینا، حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی که در نخستین مرحله از سفر به استان خراسان رضوی، صبح یکشنبه وارد سبزوار شد، در فرودگاه این شهر همچنین از اینکه در ماه پر برکت شعبان المعظم توفیق شرفیابی به مرقد مطهر علی بن موسی الرضا(ع) و حضور در جمع مردم خراسان رضوی را یافته است، ابراز خرسندی کرد.
مرتضي بانك دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به عنوان نماينده رييس جمهور هم در سفر به استان خراسان رضوي وارد سرخس شد.
بازدید از واحد های تولیدی، سایت های ریلی و سکوهای دوگانه تخلیه بارگیری در منطقه ويژه اقتصادي سرخس از برنامه هاي اين سفر است. 
وی هم چنین با حضور در شورای اداری شهرستان سرخس با حضور فرماندار و مدیران منطقه ویژه اقتصادی سرخس مشکلات این شهرستان را بررسی می کند.

میثم غلامی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.