هم‌اندیشی با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در منطقه ویژه بندر امام(ره)

سفر مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی و هیأت همراه به منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره)، به منظور بررسی و رسیدگی به مشکلات سرمایه گذاران در این مجتمع بزرگ بندری نشست مشترکی به این منظور برگزار شد.

به گزارش فرینا، معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی در نشست مشترک با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی، مشکلات و مسائل آنان را درزمینهٔ تعهدات و بدهی‌ها بحث و بررسی کرده و راهکارهای رفع این مشکل پیشنهاد داد.

محمد حسن‌زاده محمدی در این نشست با اشاره به تدوین آیین‌نامه معافیت عملکردی شرکت‌های بخش خصوصی در مناطق ویژه اقتصادی، از شمول این معافیت‌ها برای سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در منطقه ویژه اقتصادی بندرامام باهدف تسهیل فعالیت آن‌ها و رونق فعالیت‌های بازرگانی در مناطق ویژه اقتصادی محروم خبر داد.

حسن‌زاده محمدی ضمن تشکر از اهتمام اعضای هیئت عامل سازمان بنادر و دریانوردی به مسائل شرکت‌های بخش خصوصی در این مجتمع بزرگ بندری، برگزاری این نشست مشترک را یکی از نشانه‌های تعامل سازنده این اداره کل با بخش خصوصی برای رونق فعالیت‌های بازرگانی و تدوام فعالیت‌های آنان عنوان کرده و بر لزوم پیگیری این مسائل برای رفع مشکلات مطرح‌شده تأکید کرد.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو