سه رویداد مهم گردشگری در چابهار برگزار می‌شود

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: به‌منظور توزیع متوازن سفرها در همه ایام سال به چابهار، سه رویداد ملی و بین‌المللی گردشگری را در منطقه آزاد چابهار تعریف کردیم.

به گزارش فرینا به نقل از ایسنا، عبدالرحیم کردی اظهار کرد: سفر به چابهار و چابهارگردی عمدتا به 6 ماهه دوم سال برمی‌گردد، در این 6 ماه هم عمدتا و به‌صورت متمرکز در نوروز اتقاق می‌افتد و این درحالی است در 6 ماه اول سال کمتر کسی برای سفر و گردشگری به چابهار می‌آید.
وی افزود: راهبرد ما درکنار افزایش زیرساخت‌های اقامتی و تقریحی، توزیع متوازن سفرها در همه ایام و به‌ویژه 6 ماهه اول است؛ به همین منظور 3 رویداد ملی و بین‌المللی را برای این ایام تعریف کردیم که فعلا درحال آماده‌سازی آن‌هاهستیم.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار تصریح کرد: جشنواره بین‌المللی فیلم چابهار با رویکرد، کشورهای آیورا و کشورهای منطقه که با ما مشترکات فرهنگی دارند یکی از رویدادهایی است که مجوز آن اخذ شده و درحال آماده‌سازی برای برگزاری آن احتمالا در اردیبهشت ماه سال آینده هستیم.
وی اضافه کرد: رویداد دوم جشنواره موسیقی با تکیه بر موسیقی اصیل بلوچی است که با وجود ظرفیت‌ها و نام‌های پرآوازه کمتر توجه‌ای به آن شده است؛ امیدواریم این رویداد را هم در 6 ماهه اول سال آینده به‌طور مشخص شهریور ماه برگزار کنیم.
کردی جشنواره برندینگ لباس و نقوش محلی را دیگر رویداد گردشگری برای جذب گردشگر در 6 ماهه اول سال به چابهار عنوان کرد و افزود: هم‌راستا با برگزاری رویدادها، به‌دنبال افزایش ظرفیت‌های اقامتی منطقه نیز هستیم، بر اساس نیازسنجی‌های موجود در سال گذشته 5 هتل را قرارداد بستیم و در سال جاری نیز احداث 9 هتل‌آپارتمان را در دستور کارداریم؛ امیدواریم با این قراردادها ظرف 2 سال آینده تحولی مهم در توسعه زیرساخت‌های اقامتی ما رخ دهد.

میثم غلامی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو