دستگاه‌ های خدمات‌رسان حق قطع خدمات بدون هماهنگی را ندارند

استاندار خوزستان گفت: دستگاه‌های خدماتی آب، برق، گاز و تلفن به‌ هیچ‌ وجه بدون هماهنگی با ستاد تسهیل یا فرماندار حق قطع خدمات خود را ندارند.

به گزارش فرینا، غلامرضا شریعتی در نشست کارگروه رفع موانع تولید صنعت‌گران منطقه آزاد اروند که شامگاه پنجشنبه در محل سازمان منطقه آزاد اروند برگزار شد اظهار داشت: چنانچه بدون هماهنگی با ستاد تسهیل برق واحد صنعتی قطع شود و با دستگاه مربوطه برخورد می‌کنیم.
وی افزود: نهایت تلاش برای حمایت از تولیدکننده در استان خوزستان وجود دارد اما باید صنعت‌گر نیز ملاحظه لازم را انجام دهد و چنانچه تولیدکننده توان پرداخت هزینه‌های جاری خود را نداشته باشد فعالیت آن منطقی نیست.
وی تأکید کرد: دستگاه‌های خدماتی آب، برق، گاز و تلفن به‌ هیچ‌ وجه بدون هماهنگی با ستاد تسهیل یا فرماندار حق قطع خدمات خود را ندارند.
استاندار خوزستان گفت: باید یکی از کارگروه‌های ستاد تسهیل ظرف یک ماه آینده در منطقه آزاد اروند تشکیل شود تا مسائل مرتبط در این کارگروه در این ستاد بررسی شود.
وی افزود: واحدهای خدمات رسان نباید واحدهای تولیدی را از صرفه خارج کنند یا به امنیت اقتصادی واحدها ضربه بزنند و دلیلی برای این کار نیست.
شریعتی عنوان کرد: این کار ظلم به سرمایه‌گذاری و فضای کسب‌وکار در کشور است. فضای کسب‌وکار در استان خوزستان ضعیف‌تر از متوسط کشور است.
استاندار خوزستان گفت: این‌که ادارات آب، گاز و برق هزینه نیاز دارند درست است اما این موضوع نباید سبب تعطیل شدن واحدهای تولیدکننده شود.
وی عنوان کرد: باید ببینیم کاری که انجام می‌دهیم چه اثری بر تولید دارد و آیا به آن آسیب می‌زند یا نه، باید این موارد را حتماً مدنظر قرار دهیم و زمینه‌های اشتغال را بیشتر کنیم.
شریعتی اعلام کرد: دستگاه‌های خدمات‌رسان باید طوری رفتار کنند که تولیدکننده امکان ادامه حیات داشته باشد و انتظار داریم در این زمینه‌ها تلاش شود.

برچسب ها : منطقه آزاد اروند
میثم غلامی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو