بر گزاری اردوی تیم ملی کاراته در منطقه آزاد اروند

پیمان ادیبی گفت: اردوی تیم ملی کاراته جمهوری اسلامی ایران برای نخستین بار در منطقه آزاد اروند به میزبانی آبادان در حال برگزار است.

به گزارش فرینا به نقل از برنا از آبادان، پیمان ادیبی مدیر کل ورزش و جوانان منطقه آزاد اروند با اعلام این خبر اظهار کرد: ورزشکاران و کادر فنی تیم ملی کاراته مردان کشورمان که از 28 اردیبهشت ماه وارد آبادان و در محل اردوگاه میثاق این شهرستان اسکان دارند، تمرینات خود را در این شهر آغاز کردند.
وی گفت: اردوی تیم ملی کاراته جمهوری اسلامی ایران برای نخستین بار در منطقه آزاد اروند در حال برگزار است.
ادیبی افزود: این اردو به مدت یک هفته به میزبانی آبادان در حال برگزاری است و با توجه به هماهنگی‌های به‌عمل آمده در راستای ارتقای سطح مربیان شهرهای آبادان و خرمشهر، سه تن از مربیان در کنار کادر فنی تیم ملی در این اردو حضور خواهند دارند.
مدیر کل ورزش و جوانان منطقه آزاد اروند اضافه کرد: همچنین سه کاراته‌کار منطقه نیز که دارای بالاترین مدارج و مقام‌ها هستند، به مدت سه روز در این اردو همراه با ملی‌پوشان به تمرین می‌پردازند.
لازم به ذکر است که تمرینات تیم ملی کاراته مردان از 28 اردیبهشت در محل سالن چند منظوره شهدای شهرداری واقع در بلوار هسته ای آغاز و تا یکم خردادماه ادامه دارد و این تیم چهارشنبه دوم خردادماه آبادان را به مقصد تهران ترک می کند.

برچسب ها : منطقه آزاد اروند
میثم غلامی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.