آموزش و پرورش کیش باید نمونه باشد

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: آموزش و پرورش این منطقه باید نمونه و همطراز با تحولات این جزیره باشد.


به گزارش فرینا به نقل از ایرنا، محمد ابراهیم انصاری لاری در بازدید از هنرستان مبین خلیج فارس و افتتاح آزمایشگاه کشت و بافت کشاورزی این واحد اموزشی گفت: بهره گیری از امکانات و روش های جدید آموزشی که با تاکید بر آموزش مهارت های کار و زندگی است، رویکرد خوب این هنرستان و بسیار جالب توجه است.
وی با بیان اینکه آموزش مهارت ها از مباحث مهم آموزش و پرورش مدرن در جهان امروز است اظهار داشت: هر مدرسه ای که بتواند در کنار آموزش های پایه، در فضای امروز جهان که پیوسته در حال تحول در زمینه های علم و تکنولوژی است مهارت های زندگی و شیوه های کار را آموزش دهد، رسالت بزرگی عهده گرفته و موفق خواهد بود.
انصاری لاری با تاکید بر اینکه یکی از مباحث مهم و جدی در مناطق آزاد، آموزش و پرورش است افزود: اگر آموزش و پرورش کیش متناسب با شرایط جزیره متحول شود می توان انتظار داشت آن تحولی که مد نظر است را در دیگر حوزه ها شاهد باشیم.
وی یادآور شد: اگر کیش را به عنوان نگین زیبای خلیج فارس می شناسیم باید آموزش و پرورش این منطقه هم نمونه باشد.
انصاری لاری گفت: به دنبال ایجاد مدارس بزرگ 2 زبانه هستیم تا دانش آموزان با علم و تکنولوژی روز دنیا آشنا شوند و در این خصوص همه تلاش خود را به کار می بندیم.
مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش در ادامه با تاکید بر حمایت از خیران و مدرسه سازانی که طرح های نو و خلاقانه دارند گفت: ما آماده ایم با تسهیل شرایط و امور در حوزه های مختلف زمینه را برای فعالیت علاقمندان به مدرسه سازی مهیا کنیم.
وی گفت: همچنین از کسانی که طرح های مبتکرانه و جدید در حوزه آموزش و پرورش دارند، نیز استقبال می کنیم.
گفتنی است هنرستان مبین خلیج فارس با رویکرد حفظ و توسعه محیط زیست در زمینی به مساحت 3 هزار و 334 متر مربع در منطقه میر مهنای جزیره کیش واقع شده و دارای 10 کلاس آموزشی است.
آزمایشگاه کشت و بافت این هنرستان با هدف آموزش کشاورزی و تکنولوژی در راستای افزایش کیفی و کمی تولیدات کشاورزی با توجه به محدودیت منابع آب، سطح زیر کشت و افزایش جمعیت برای اولین بار در مقطع مدارس کشورمان در این هنرستان راه اندازی شده است.

برچسب ها : جزیره کیش
میثم غلامی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.