توسعه گردشگری ورزشی در کیش

رییس هیات مدیره موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش، از توسعه گردشگری ورزشی خبر داد.

به گزارش فرینا به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز کیش، فرشاد کوشا در آیین تودیع و معارفه مدیران ورزشی و مالی موسسه ورزش و تفریحات سالم با اشاره به بهره گیری از تجارب پیشکسوتان در زمینه توسعه ورزش جزیره کیش گفت: تلاش می کنیم با استفاده از نیروی انسانی متخصص و با تجربه سرمایه های اصلی هر سازمانی هستند و در زمینه ورزش نیز با اصلاح ساختار و با استفاده از افراد کارآمد و پیشکسوت  نشاط و پویایی به ورزش کیش باز گردد.
رییس هیات مدیره موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش، گسترش فرهنگ ورزش در بین ساکنان را از برنامه های این موسسه برشمرد و افزود: ترغیب شهروندان به ورزش کردن در دو بخش همگانی و قهرمانی علاوه بر افزایش شادی و سلامتی در جامعه با پرورش جوانان این جزیره در رشته های مختلف ورزشی راه را برای حضور آنان در عرصه های قهرمانی در رده های ملی و بین المللی باز می کند.
وی افزود: جزیره کیش به پشتوانه ظرفیت های طبیعی، امکانات ورزشی و قوانین مناطق آزاد می تواند به قطب ورزش کشور و منطقه تبدیل شود و با توجه به تردد ورزشکاران به این منطقه، توسعه گردشگری ورزشی به عنوان یکی از راه های کسب درآمد پایدار در دستور کار موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش قرار دارد.
محمود افشار دوست سرپرست موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش هم در این نشست با تقدیر از تمامی مدیرانی که برای توسعه ورزش کیش تلاش کردند از فعالان این حوزه خواست در سایه وحدت و همدلی برای ارتقاء فعالیت ها و جذب گردشگر ورزشی تلاش کنند.
در این نشست محمود قائدی فرد به عنوان سرپرست مدیریت مالی و اداری و عزیزالله فرضی پور به عنوان مدیرتفریحات سالم و نظارت بر اماکن تفریحی معرفی و علی اسدی پویا نیز در سمت مدیر توسعه ورزش و نظارت بر هیئت ها ابقا شد. 

برچسب ها : جزیره کیش
میثم غلامی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو