مصمم به حمایت سرمایه گذاران تحول گرا در کیش هستیم

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش اعلام کرد: مجموعه مدیران این سازمان در حمایت از سرمایه گذاران تحول گرا و مبتکر مصمم هستند.

به گزارش فرینا، محمد ابراهیم انصاری لاری در بازدید از روند اجرایی طرح مجتمع توریستی و گردشگری پنگوئن کیش به سرمایه گذاران خلاق نوید داد برای طرح های نوآورانه و مبتکرانه تمامی امور مربوطه در این سازمان تسهیل خواهد شد.
وی تاکید کرد: حمایت از بخش خصوصی یکی از سیاست های اصلی سازمان منطقه آزاد کیش است و تلاش می کنیم با تسهیل شرایط زمینه را برای فعالیت سرمایه گذارانی که پروژه های مبتکرانه و تحول گرا دارند مهیا کنیم.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در ادامه، مجموعه گردشگری پنگوئن را به عنوان طرحی متفاوت و تحول گرایانه توصیف کرد و از روند ساخت این مجتمع بازدید کرد.
مجتمع گردشگری پنگوئن، مجموعه ای از تفریحات زمستانه و بازی های مختلف است که با زیربنای 18 هزار و 200متر مربع در زمینی به وسعت 8 هزار و 482 مترمربع در حال احداث است.
فاز اول این مجتمع که قرار است در بهار سال 98 به بهره برداری برسد دارای بخش تفریحی زمستانی، بولینگ، بیلیارد، سالن تیراندازی و مرکز بازی های رایانه ای، غرفه های فروشگاهی و فود کورت است و روزانه ظرفیت پذیرش 400 گردشگر را دارا است.
همچنین فاز دوم این مجتمع که از پایان امسال عملیات ساخت آن آغاز می شود شامل هتل چهار ستاره با طراحی داخلی یخی است که با ظرفیت اقامت هر شب 270 نفر قرار است در مدت 2 سال ساخته و بهره برداری برسد.
گفتنی است مجتمع گردشگری پنگوئن اولین مجموعه تفریحات زمستانی کشور است که در جزیره کیش در حال احداث است.

برچسب ها : جزیره کیش
میثم غلامی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو