گشایش دفتر خدمات الکترونیک جامعه فعالان اقتصادی در قشم

دفتر خدمات الکترونیک منطقه آزاد قشم (کارگزاری جامعه فعلان اقتصادی قشم) با هدف برون سپاری خدمات این سازمان به بخش خصوصی گشایش یافت.

به گزارش فرینا، در آیین افتتاح این دفتر که با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم انجام شد، مدیرعامل جامعه فعالان اقتصادی قشم از راه اندازی این دفتر به عنوان  راهی برای دستیابی به توسعه فناوری اطلاعات نام برد و افزود: این مرکز با هدف برون سپاری خدمات سازمان منطقه آزاد قشم و تسهیل پاسخگویی به ارباب رجوع افتتاح و به بهره برداری رسیده است.
محمد علی محبی گفت: دستگاه های اجرایی براساس دستور ریاست محترم جمهوری مکلف به ارائه خدمات از طریق میز خدمت الکترونیک هستند.
وی با تاکید بر دستور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در راستای برون سپاری فعالیت های این سازمان به بخش خصوصی، اظهار کرد: دفتر خدمات الکترونیک جامعه فعالان اقتصادی قشم به نمایندگی از سازمان منطقه آزاد موظف به ارائه خدمات شایسته با هدف رضایت سرمایه گذاران، مشتری مداری، تکریم ارباب رجوع، جلوگیری از اتلاف وقت شهروندان و اشتغالزایی در این‌ منطقه است‌.
به گفته محبی، مشارکت بخش خصوصی موجب رونق بازارها و  پویایی جامعه اقتصادی می شود و این دفتر نقش بخش خصوصی را در ساماندهی، روند جریان صدور و تمدید مجوزهای اقتصادی افزایش می دهد.
مدیرعامل جامعه فعالان اقتصادی قشم افزود: توسعه و انجام خدمات الکترونیک، امکان رهگیری مراحل کاری خدمات متقاضیان را از طریق کد رهگیری فراهم می کند و با شفاف سازی مراحل گردش کار، شرایط  پاسخگوی مناسب به ارباب رجوع هم امکانپذیر می شود.
به گفته وی، موضوع اظهارنامه های مالیاتی فعالان اقتصادی قشم هم از دیگر خدمات این دفتر است که با همکاری بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان منطقه آزاد و با  هماهنگی اداره دارایی قشم انجام خواهد شد. 
محبی عنوان کرد: مجموعه فعالان اقتصادی قشم با تهیه بسته های سرمایه گذاری مرتبط با ظرفیت های موجود این منطقه و براساس سیاستگذاری و تاکید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، به توسعه اقتصاد پایدار و تولید هر چه بیشتر کالای ایرانی در این‌منطقه کمک نماید. 
مدیرعامل جامعه فعالان اقتصادی قشم از صدور گواهی عضویت برای اعضای این مجموعه به عنوان بخش دیگری از خدمات این دفتر یاد کرده و  گفت: صدور کارت بازرگاني تعامل بخش های خصوصی و سازمان منطقه آزاد، صدور پروانه ساختمانی، جذب و جهت دهی سرمایه گذاری ها نیز بخش دیگری از خدمات دفتر خدمات الکترونیکی سازمان منطقه آزاد قشم است.
شایان ذکر است، موسسه جامعه فعالین اقتصادی قشم به عنوان بزرگترین تشکل بخش خصوصی مناطق آزاد کشور  در تاریخ پنجم آبان ماه سال 96 آغاز به کار کرد.
بنا به این گزارش،  دفتر خدمات الکترونیکی فعالان اقتصادی قشم روز سه شنبه با حضور  حمیدرضا مومنی رئیس هئیت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و دیگر اعضای هئیت مدیره و معاونان این سازمان، شیخ عبدالرحیم خطیبی امام جمعه اهل سنت شهر قشم، علیرضا نصری فرماندار شهرستان قشم، اعضای جامعه فعالین اقتصادی و جمعی از مسئولین جزیره افتتاح شد.

مهنوش اسدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو