بازدید مدیرکل دفتر نظارت بر عملیات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری از منطقه ویژه پیام

محمدسعیدشرفی؛ مدیرکل دفتر نظارت بر عملیات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری و کارشناسان این حوزه از منطقه ویژه اقتصادی فرودگاه پیام بازدید کردند.

به گزارش فرینا، قبل از این بازدید و طی جلسه ای با حضور نادر ثناگومطلق؛ عضو هیات مدیره، منوچهر اتقیایی؛ معاون هوانوردی و امور فرودگاهی و علی کاملی؛ مدیر کل عملیات فرودگاهی و خدمات زمینی شرکت خدمات هوایی پیام، گزارشی از روند پروژه های انجام شده در زمینه رفع برخی نواقص برگزار و اقدامات انجام شده به تفصیل تشریح شد. 

پس از جلسه مذکور، بازدید ها آغاز و از ترمینال مسافری در حال احداث، سطح پروازی باند، پروژه آسفالت ریزی باند، فضای استریپ پروازی، سطوح اپرون فرودگاه، تجهیزات روشنایی اپرون، محل پارک پوزیشن هواپیما، برج مراقبت پرواز، تجهیزات سوئیچینگ، سایت های ناوبری، تجهیزات اطفا حریق فرودگاه و ساختمان ایمنی زمینی و آتش نشانی بازدید به عمل آمد.

معاون هوانوردی و امور فرودگاهی منطقه ویژه اقتصادی فرودگاه پیام گفت: جلسه و متعاقب آن بازدید بسیار مثمر ثمر بود و رضایت دوستان در جهت اقدامات انجام شده و برنامه ریزی های صورت گرفته در جهت مسافری شدن فرودگاه پیام، مورد تاکید قرار گرفت.

منوچهر اتقیائی افزود: در اردیبهشت ماه سال ۹۶ طی بازدید کارشناسان سازمان هواپیمایی کشوری موارد و نقایصی اعلام گردید تا در جهت مسافری شدن فرودگاه برطرف گردد که پس از حدود ۱۳ ماه تمامی موارد و اشکالات با کار جهادی مداوم مرتفع گردید و این مهم، رضایت کارشناسان سازمان هواپیمایی کشوری را در پی داشت.

اتقیائی گفت: جا دارد با توجه به این مدت کم و کارهای بزرگ صورت گرفته از هیات مدیره و مدیر عامل شرکت خدمات هوایی پیام کمال تشکر را به عمل آورم چرا که با توجه ویژه این عزیزان و زحمات شبانه روزی پرسنل خدوم فرودگاه پیام توانستیم در مدتی کوتاه، کاری بزرگ را به ثمر برسانیم به نحوی که مدیرکل دفتر نظارت بر عملیات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری و کارشناسان همراه با رضایت و طیب خاطر فرودگاه پیام را ترک نمودند.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.