تسهیل شرایط تاسیس بانک خارجی در مناطق آزاد

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تاسیس یا ایجاد شعبه بانک خارجی در مناطق آزاد اقتصادی را مثبت ارزیابی کرد.

به گزارش فرینا به نقل از خانه ملت، محمد حسن نژاد درباره تغییر شرایط تاسیس بانک برون مرزی در مناطق آزاد گفت: تاسیس بانک خارجی در مناطق آزاد اقتصادی، بخش قابل توجهی از مشکلات در خصوص نقل و انتقال پول را حل می کند.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ادامه داد:اگر بانک ارزی خارجی در کشور ایجاد شود، می تواند زمینه ساز رشد جذب سپرده های ارزی باشد نباید فراموش کرد میزان قابل توجهی ارز خانگی در کشور وجود داردکه باید از انباشت آن جلوگیری شود.
نماینده مردم مرند در مجلس دهم شورای اسلامی با اشاره به نقش تاسیس یا ایجاد شعبه بانک خارجی در مناطق آزاد اقتصادی در تسهیل امور بانکی افزود: اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس در سفر به منطقه آزاد اقتصادی ارس مصوبه ای برای تاسیس بانک خارجی در منطقه داشت.
حسن نژاد گفت: اقدامات دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی برای برداشتن شرط اعتبار 150 میلیون یورویی برای تاسیس بانک برون مرزی در مناطق آزاد می تواند به توسعه اقتصادی مناطق آزاد کمک کند و مورد حمایت است.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در پایان یادآور شد: یک بانک اوکراینی قرار است در منطقه آزاد ارس اقدام به تاسیس شعب بانکی کند.

میثم غلامی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو