برگزاری مراسم‌ شب‌ های احیاء در منطقه آزاد اروند

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند از برگزاری مراسم‌های شب‌های احیاء و سالگرد ارتحال امام در این منطقه خبر داد.

به گزارش فرینا، سید مرتضی نعمت زاده معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند گفت: در سال‌های گذشته و به مناسبت رحلت بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران کاروان‌هایی از خرمشهر و آبادان عازم مرقد مطهر امام می‌شدند.
وی افزود: سازمان منطقه آزاد اروند تأمین هزینه‌ها و پشتیبانی این کاروان‌ها را بر عهده داشت و سعی می‌کردیم به‌نوبه خود سهمی در این حرکت معنوی داشته باشیم.
نعمت زاده افزود: با توجه به هم‌زمانی سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) با ماه مبارک رمضان و ازآنجایی‌که کاروان‌ها مانند سال‌های گذشته در این ایام عازم مرقد امام نمی‌شوند مراسمی به همین مناسبت در آبادان و خرمشهر برگزار شد.
وی گفت: با توجه به نقش محوری این سازمان در برنامه‌های فرهنگی و تلاش ما برای زنده نگه‌داشتن یاد امام راحل، با تقبل هزینه افطار و پشتیبانی این مراسم‌ها در روزهای اخیر سعی کردیم این مراسم‌ها هر چه باشکوه‌تر برگزار شوند.  
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند با اشاره به برگزاری مراسم شب‌های احیاء در منطقه آزاد اروند، افزود: تلاش کردیم تا حمایت‌های خود را به سمت مناطق کم برخوردار و حاشیه شهر متمرکز و از برنامه‌های شب‌های احیاء در مناطق حاشیه‌ای و روستاها حمایت و پشتیبانی کنیم. 

برچسب ها : منطقه آزاد اروند
میثم غلامی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.