اروند | نگرانی در تأمین کالای شب عید فطر وجود ندارد

مدیر بهبود محیط کسب‌ و کار و توسعه رقابت سازمان منطقه آزاد اروند گفت: نظارت بر بازار منطقه آزاد اروند در ایام تعطیلات عید فطر تشدید می‌شود و نگرانی برای تأمین کالا وجود نخواهد داشت.

به گزارش فرینا، جبار عبودزاده با بیان اینکه بازرسی بازارها از ابتدای ماه مبارک رمضان آغازشده است و در ایام تعطیلات عید فطر این نظارت‌ها  بر واحدهای صنفی در منطقه آزاد اروند  تشدید می‌شود ، اظهار کرد: بر اساس پیش‌بینی‌ها و تمهیدات انجام‌شده مشکل خاصی درزمینهٔ تأمین ارزاق عمومی مردم و مسافران وجود ندارد.
وی افزود: طی جلساتی که با ادارات صنعت ، معدن و تجارت ، اتاق‌های اصناف، تعزیرات و سایر ارگان‌های وابسته‌ی  دو شهرستان آبادان و خرمشهر به‌عمل‌آمده است ؛ نظارت‌ها بیشتر بر اقلام پرمصرف ازجمله مواد خوراکی ، پروتئینی، آجیل، شیرینی و پوشاک انجام خواهد شد.
مدیر بهبود محیط کسب‌وکار و توسعه رقابت سازمان منطقه آزاد اروند در ادامه به برخورد جدی با متخلفین واحدهای صنفی اشاره کرد و گفت: مردم منطقه می‌توانند با شماره 124 تماس گرفته و موارد تخلف را گزارش دهند و اطمینان داشته باشند در اسرع وقت بررسی این موارد توسط اکیپ‌های نظارتی صورت خواهد گرفت.

برچسب ها : منطقه آزاد اروند
میثم غلامی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو